Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halo: Combat Evolved skrev (11 timer siden):

Banner 3 HER @SprengeMobil @TheDarkSapling - SCM @N-4K0 Det er dere 3 som interesserer dere i lego lik meg den kom ut i dag jeg kjøpte den i dag pris 4000.kr er link i pm Lamborghini Sián FKP 3696 deler nr 42115

bilder å en video

lego-technic-lamborghini-sin-fkp-37_100748265_h.jpglego_sian_01.jpgThe-LEGO-Technic-Lamborghini-Sian-FKP-37-30.jpg?ssl=1

Banner Nako for sjekk dette:

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (5 minutter siden):

Banner Halo for han har enda ikke bygd bilen Bugatti Chiron. ???

Banner the dark men har flere lego sett en hva du har, å det bygge settet har 3600 lego klosser 

den her i bilde tok lang tid bygge den har bare 1219 legoklosser 24 hours racing car er over det dobbelte i bugatti chiron da 

Lego Technic 24 Hours Race Car 42039 - Bricktoys

Lenke til kommentar

Banner Halo fordi jeg kjøpte den, jeg også.

Og ja, du har definitivt flere sett enn jeg har, det antallet du har kjøpt bare siden i fjor er sannsynligvis minst like mange som jeg har kjøpt totalt siden 2012 :p 

Lenke til kommentar
Halo: Combat Evolved skrev (9 minutter siden):

Banner the dark men har flere lego sett en hva du har, å det bygge settet har 3600 lego klosser 

den her i bilde tok lang tid bygge den har bare 1219 legoklosser 24 hours racing car er over det dobbelte i bugatti chiron da 

Lego Technic 24 Hours Race Car 42039 - Bricktoys

Banner Nako for å si videre til Halo for det forundrer jeg ikke. Jeg pleier å bygge helt egne modeller, som ingen andre har, bare kun jeg. Sånn som denne for eksempel.

IMG_20200601_172713.jpg

IMG_20200601_172809.jpg

IMG_20200601_173005.jpg

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Banner Sap fordi jeg bygger modellen til settet, men demonterer den alltid og til vanlig bygger jeg også stort sett bare egne ting.

Jeg har et lite antall modeller bygd, men det meste plukker jeg fra hverandre igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...