SprengeMobil Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Sap for å vanne. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Vanner Spre-m som en plante nå. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Sap for å tulle. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 ?Banner? $preng?-?Mobile ? han ? tuller ? ikke? nå ?men? det ? gjør jeg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Halo for å bruke både gamle og nye tulleemojier. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 (endret) Banner Spreng-Mobil HAN ER NÅ LITT TØR FISK IKKE TULLER HAN NÅ Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på meg Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Og hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eier Veldedighet er in for tida Gi meg alt du eier Tenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerte Og tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mitt For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min seng Ligge der i mørket og lytte til min by En by som alle rømmer til En kirkegård av drømmer Og ingen veit helt hva dem vil Eller hvordan dem skal få det til Så.. Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min seng Ligge der i mørket og lytte til min by En by som alle rømmer til En kirkegård av drømmer Og ingen veit helt hva dem vil Eller hvordan dem skal få det til Så.. Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg, hvis jeg var deg Hvis jeg var deg Hvis jeg var deg..... Abo Endret 8. mai 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Halo for å kalle meg tørrfisk. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Spre-M for skjekk dette jeg fant på YT. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner TheDarkSapling - SCM cool sett den Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Halo for å ha sett den videoen for lenge siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (6 minutter siden): Banner Halo for å ha sett den videoen for lenge siden. Banner TheDarkSapling - SCM SE HER Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Halo for å vise meg en MC bil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner TheDarkSapling - SCM rc bil ikke mc bil, det i bilde er mc bil du Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Halo for å vise bilde av en innebygd MC. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner N-AKO for å ikke vise bilde av en innebygd MC. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 (endret) Halo, jeg banner deg for, HALO, MAN SKAL IKKE LEGGE SEG I DENNE TIDEN av døgnet. ?????????????????????????????????????????????????????????????????????? Endret 8. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Halo for å bruke voldsomme mengder med nymotens geip. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Spreng-Mobile nå rotter du felt da. Du mener TheDarkSapling - SCM da ikke meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Banner Halo fordi beklager, jeg surra så fælt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå