TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Halo: Combat Evolved skrev (8 timer siden): Banner Spreng.Mobil din hilda var feil, den her er riktig Banner Halo for hva er det der for et apperat? ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Sap fordi det er en mikroboremaskin, Hilda selv. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (48 minutter siden): Banner Halo for hva er det der for et apperat? ??? Banner TheDarkSapling - SCM ok skal prøve å forklare deg, Hilda er bare navnet på den boremaskinen eller, det er en veldig liten veldig veldig veldig liten lett boremaskin å holde i hånda som er ladebar, betyr den kan laddes med strøm fra usb leding, den kan brukes uten usb ledding den er til hobby bruk det er 3 hastigheter på hilda miro drill på den slow medium fast se video..... håper du skjønner bedre nå. plz si ja Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 SprengeMobil skrev (16 minutter siden): Banner Sap fordi det er en mikroboremaskin, Hilda selv. Banner Spreng-Mobile det har jeg skrive til han men han skjønte det ikke da sorry det her TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) Banner Halo fordi jeg syns at hvis man skal legge til noe ekstra, bør man skrive det under banningen sin istedet for å poste etter seg selv Endret 7. mai 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Spreng-Mobil enig men måtte svare da er noen ganger jevla slapp kommer å går er den polen dritten Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Halo for å ha pollen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) Banner Spre-M for å si videre til Halo, det var en veldig utdypende beskrivelse. Holdt mere nok å si boremaskin. ????? Den har en rar design, ikke bare bare å se hva det er med første øyekast. ???? PS: Takk for svar da. ??????? Endret 7. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner TheDarkSapling - SCM bare hyggelig Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Halo for å være altfor hyggelig i Bannetråden v3. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Spre-M for å bli litt ivrig av og til i Bannetråden v3, i enkelte ting. Ikke vondt ment altså. ?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Spreng-Mobil vil du jeg skal bytte profil bilde av den hunden du å nako hater, du skriver jeg er altfor hyggelig her. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Halo: Combat Evolved skrev (Akkurat nå): Banner Spreng-Mobil vil du jeg skal bytte profil bilde av den hunden du å nako hater, du skriver jeg er altfor hyggelig her. Banner Halo for jeg hater ikke det hunde bildet. Jeg syns faktisk den er både artig og kul på samme tid. Det bestemmer du. ?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Sap si videre til Halo at jeg bare tullet med det der «altfor hyggelig» 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Spreng-Mobil nå er han i gang igen da. du glemte de her en av de her. ???? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Halo fordi jeg glemte denne: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Spreng-mobil ellers trur jeg du ikke tuller da. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Halo for å minne meg på om noe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner SprengeMobil for å minne meg på om noe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Banner Halo for å plante idéer inni oss alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå