N-4K0 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Spre fordi nå er det musikkprat på gang, bare utgått musikk gitt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner NAKO HOT FOR TEACHER YEAH VAN HALEN Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) Banner Halo for å poste før meg. Og N-AKO, 80-tallsmusikk ække utgått! Vi hører på musikk fra alle tiår. Trykk her for siste nytt Endret 5. mai 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Spreng-Mobil si til NAKO TULLING SI HVA DU LIKER OKEJ VAN HALEN 2015 https://open.spotify.com/album/1y4BZLtyURo81rC6yGLRAu Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Halo for å linke til et konsertalbum av Van Halen i 2015. Det er ikke en søppellåt bak "Trykk her" som jeg skrev i min forrige post. Du kan skrive hva som skjulte seg bak linken min. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Spre fordi det blir som de største klassikerne de spiller på Radio Norge, bare den samme overspilte musikken som f.eks. Van Halen - Jump som jeg er dritlei av å høre Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Sprenge-Mobil har trykket men gadd ikke høre nå i morgen skal jeg det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Halo fordi JEG HØRER PÅ DET JEG VIL Og N-AKO, jeg kan høre på Radio Norge en gang i blant, men hører mest på Radio Rock. Gjør du det? Jeg gjør det 24/7, med noen unntak. Starter dagen med Stå opp med Halvor, Olav og Henrik. TA DEG SAMMEN! På jobb jobber jeg, og da jeg kommer hjem, hører jeg på programmet til Jørn Kaarstad, tidligere P3-programleder og frontmann i Bokassa, som jeg har sett som oppvarmingsband for Metallica Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) Banner Sprenge-Mobile du @N-4K0 har ræva musikk smak faen meg den FALLOUT HUNDEN har bedre smak Endret 5. mai 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) Banner Halo fordi jeg vet hvilken musikksmak N-AKO har. Spoiler Artister/band som er N-AKOs smak (kun disse jeg vet om som han liker): Bring Me the Horizon (tre låter) Lana Del Rey (seks låter) Metallica (noen låter) Pearl Jam (en låt) Rammstein Sigrid (noen låter) Artister/band som ikke er N-AKOs smak: Cradle of Filth (mest bråk og støy) DumDum Boys (overrated) Elvis Presley (overrated) In Flames Kiss (overrated) Mastodon Michael Jackson (overrated) Nirvana (kjedelig før han trykte her) Post Malone (likte Circles, men senere fant den kjedelig) Testament Volbeat Sist, men ikke minst... Alt av rap/hiphop/R&B Det jeg skriver med "overrated" er det han synes selv. Der det står «trykte her» inni spoileren, når du trykker der, er det en Star Wars-video som N-AKO liker. Jeg kødder ikke! Endret 5. mai 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Sprenge-Mobile nako liker du W.A.S.P da nei nei sikkert ikke svakke mennsker da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Halo fordi jeg har hørt W.A.S.P. på Radio Rock flere ganger. Liker sangen I Wanna Be Somebody Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Sprenge-Mobile han har good musikk smak. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Halo fordi yes, det har jeg Tror du lista mi over artister jeg liker blir VEEEEEEELDIG STOR? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Sprenge-Mobile yes yeah dude Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Halo fordi jeg skriver lista nå i en testtråd. Ferdig om flere minutter... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Dprenge-mobile for det er FUN FUN FUN Å 409 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Halo for å ha det morsomt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Sprenge-Mobil no NO 1960 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Banner Halo fordi han liker musikk fra 60-tallet. Eneste jeg liker fra 60-tallet er The Doors, og Rolling Stones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå