TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Halo for han vil ikke snakke med meg. Banner deg igjen Halo, for å elske Lana så ekstremt mye, du ****erer vell ikke når du ser bilde av henne? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) Banner Sap for å kun skrive Lana, for da blir helt randome folk forvirret, de vet ikke hvem. De fleste søker sikkert f.eks. etter Lana Rose. Jeg tror Halo tuller. Skulle jeg nevne Lana Del Rey en gang, da er det kun musikk jeg snakker om. Endret 4. mai 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Spre-M for jeg skjønner at han tulller. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Sap for å bekrefte det. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Spre-M for å bekrefte at jeg har bekreftet. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Sap for å lol’e. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Spre-M for han vil ikke fortsette bekreftelsen min. ??? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Sap fordi jeg vil ikke kaste bort tid på bekreftelser. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) Banner Spre-M for han har sluttet å kaste bort tiden sin på en harmløs morsom lek, som får meg til å gapskratte av. Endret 4. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Sap fordi jeg foretrekker å banne brukeren over seg for noe h*n skrev. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Spre-M for å være kjedelig. ???? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner TheDarkSapling - SCM enig der den drømmen ente med 3 kant sex med lana å sigrid, tar du over for meg SprengeMobil Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Halo for å drømme om trekantsex med Sigrid og Lana Del Rey. Husker du denne? Da drømte jeg om trekantsex med Sigrid og Lana Del Rey, og skrev at den tredje godt mulig ble Camila Cabello. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) SprengeMobil skrev (12 minutter siden): Banner Halo for å drømme om trekantsex med Sigrid og Lana Del Rey. Husker du denne? Da drømte jeg om trekantsex med Sigrid og Lana Del Rey, og skrev at den tredje godt mulig ble Camila Cabello. Banner SprengeMobil tre kant sex er 3 stk så da må det bli gruppe sex eller sex orgie da med 3 jente Camila Cabello da må du passe på du ikke gjør alle 3 på tjukka da. Endret 4. mai 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) Banner Halo for å snakke om en heftig orgie. Endret 4. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Sap for å kommentere det Halo skriver om. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Spre fordi han snart får sin egen halo. Og Halo, det jeg snakket om med fire vs fem ord var ikke ment som kritikk, jeg bare forklarte Spre hvordan jeg så på antallet ord uthevet i fet skrift 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner N-AKO for å påstå at jeg får min egen Halo. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner Spre fordi neste gang du evt. skifter navn kan du kalle deg Halo: Halo Halo 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Banner N-AKO for å gi meg forslag til mitt evt. neste navnebytte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå