SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å få meg til å vise bilde av Post Malone i spoiler. Ok, hvis du vil det, se her: Spoiler Slik så han ut før han tok alle de ansiktstatoveringene han har idag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil "Rocken lever i tusen år :D" 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å ha vært på min ROBLOX-profil. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil yes riktig Spoiler 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å ikke spille ROBLOX selv. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 (endret) Banner SprengeMobil nei jeg er steam bruker. Endret 30. april 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å ha Steam-bruker, som jeg også har. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 (endret) Banner SprengeMobil "We need to run!" "No, we need to fight." SO ANYWAYS I STARTED Endret 30. april 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å løpe, slåsse og starte. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil ikke jeg da men de 2 i videoen HALO 6: INFINITE 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å vise en trailer til Halo 6. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil i morgen er du lat, husk **** til Lana Del Rey sprut på pc skjermen din da. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å tro at jeg skal runke til Lana Del Rey og sprute på PC-skjermen min i morgen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil han skal R**** I MORGEN HUSK VINDUS VASK SprengeMobil......... 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo fordi han tror jeg skal sprute sæd på vinduet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Banner SprengeMobil nei sæden på pc skjermen er vindus vasken da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Banner Halo for å kalle sprut på PC-skjermen vindusvask. Jeg vasker ikke sæden utover PC-skjermen, jeg sleiker det opp og spiser det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Banner SprengeMobil skjønner miss piggy har våkna opp grise gutten Endret 1. mai 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Banner Halo for å kalle meg en grisegutt, noe Emil Iversen selv kan være Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 banner SprengeMobil er om deg i spoiler Spoiler Så gi meg øl øl ååJa gi meg øl øl ååSå gi meg øl øl ååJa gi meg øl øl øl, øl øl øl[Verse 1]For i kveld skal jeg ut på eventyrJeg skal ut og drikke til jeg spyrJeg traff en jente med store jurOg jeg så at hun trengte en farsfigur[Chorus]Jeg ser at du har gått og tenkt på meg og degMen bare glem det du er alt for stygg for megDu vil ha en ekte mann men jeg vil ha en annenOg navnet hennes det er øl øl ølFor i kveld skal jeg ligge i en grøft før klokka treOg vi skal feste helt til huset brenner nedJeg kjenner ingen skam så ta med blandevannFor nå er festen i ga-a-a...[Bridge]Så gi meg øl øl ååJa gi meg øl øl ååSå gi meg øl øl ååJa gi meg øl øl øl, øl øl øl[Verse 2]I går var jeg ute og gjorde mye tullMen jeg var drita så det va'kke min skyldDu ser at jeg er jævlig fullOg jeg ser at du vil ha et knull[Chorus]Jeg ser at du har gått og tenkt på meg og degMen bare glem det du er alt for stygg for megDu vil ha en ekte mann men jeg vil ha en annenOg navnet hennes det er øl øl ølFor i kveld skal jeg ligge i en grøft før klokka treOg vi skal feste helt til huset brenner nedJeg kjenner ingen skam så ta med blandevannFor nå er festen i ga-a-a...[Outro]Så gi meg øl øl ååJa gi meg øl øl ååSå gi meg øl øl åå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå