SprengeMobil Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Banner Halo fordi jeg trodde du likte Pantera, du skrev jo det på lista over band du liker på side 6321. Halo: Combat Evolved skrev (På 16.7.2019 den 0.11): KISS Acdc twister sister, møtely crue, Metallica, judas priest, iron maiden, sepultura, status quo, Led Zepplin, Black Sabbath, Guns n' Roses, Poison, Sixs pistols, Leo Moracchioli Motörhead, Pantera, Black ingvars, tindrum, children of bodom, DEAD, w.a.s.p, Alice Copper,2CELLOS, OZZY OSBOURNE Emil & Dariel, hevy på cello samme som 2CELLOS,Kiss er stor fan av kiss alive Kiss army Paul Stanley The Starchild.....Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder.....Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Jepp, min varant nå ville vært... Se spoiler: Spoiler Metallica, Rammstein, Iron Maiden, Judas Priest, AC/DC, Guns N' Roses, Twisted Sister, Mötley Crüe, Bon Jovi, Kiss, Def Leppard, Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, In Flames, Ghost, Nightwish, Volbeat, Slipknot, Linkin Park, Korn, Pantera, Gojira, Avenged Sevenfold, Dimmu Borgir, Kvelertak, Bokassa, Baroness, Mastodon, Nirvana, Alice in Chains, Pearl Jam, Soundgarden, Audioslave, Rage Against the Machine, Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Stone Temple Pilots, Velvet Revolver, Red Hot Chili Peppers, Faith No More, Alice Cooper Ozzy OsbourneChris Cornell (vokalist i Soundgarden, Audioslave, Temple of the Dog) Har vært storfan av Metallica siden jeg begynte på VGS... Metallica James Hetfield Lars Ulrich Kirk HammettRobert Trujillo 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Banner SprengeMobil får skrive litt mens jeg har 5 min fra Halo 2 han liker Metallica men du glemte musikk lik TCB TACK CARE OF BUSINESS THE KING OFF ROCK AND ROLL 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Banner Halo fordi jeg er akkurat som N-AKO, liker ikke helt musikk av typen Elvis laget. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Banner SprengeMobil VET DET si det her til NAKO...... men NÅ er det tide på NAKO du sier hva musikk du liker da. ADVARER DEG LA MEG SLIPPE DEN JEVLA HUNDEN 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) Banner Halo fordi jeg vet hvilke rock- og metalband N-AKO liker. (Gjerne med antall låter i parantes) Det Halo mener med musikk er rock og metal som vi snakker om nå. Spoiler Det jeg vet N-AKO liker: Bring Me the Horizon (tre låter) Dimmu Borgir (noen låter) Metallica Pearl Jam (en låt) Rammstein Jeg vedder på at N-AKO har hørt... Arctic Monkeys Faith No More Gojira Iron Maiden Mötley Crüe Nightwish Queens of the Stone Age Red Hot Chili Peppers Seigmen Stone Temple Pilots Det jeg vet N-AKO ikke liker: Cradle of Filth (mest bråk og støy) DumDum Boys (overrated ifølge han selv) In Flames Kiss (overrated ifølge han selv) Mastodon Nirvana (kjedelig ifølge han selv, før han trykte på denne linken) Testament Volbeat Når du ser «denne linken» inni spoileren, da er det en spennende Star Wars-video som NAKO liker. Endret 29. april 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Banner SprengeMobil titter inn her titter ut lærte det av maximalyd er en itavisa leser? 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo fordi det kan hende jeg lager en liste over musikken jeg liker, men gidder ikke nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner NAKO du er lat, kom igjen lag liste Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner HALO fordi N-AKO lager liste når han vil Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Spre fordi jeg gjør som jeg vil, for f**n! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner N-AKO for å sensurere et banneord delvis. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil jeg sensurerer F**N J**** i**** Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å være sint. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil for ikke være sint Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo fordi man skal ikke være sint! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil hm husker et bilde å deg full klikk Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo fordi slutt med det please Sitter heller å koser meg og vasker gulvet på jobb med Guns N’ Roses i øra Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil her er det bilde i spoiler. Spoiler Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner Halo for å vise meg et bilde av Post Malone i spoiler Samme bilde som profilbildet mitt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Banner SprengeMobil for ikke vise Post Malone i spoiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå