Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Offen fordi jeg aner ikke hvor lenge jeg har vært med i denne tråden, men det er i hvertfall noen år.

Jeg liker You Know My Name, ellers har jeg ikke hørt stort av Chris Cornells solomateriale eller det andre du nevnte, men det er ikke helt min smak uansett.

Lenke til kommentar

Banner Offen fordi okei, men har jeg virkelig postet her før alle dere?
Jeg husker ikke hvor lenge du og Scar har vært her, men Sap burde ha vært her lenge nok til å kunne slå meg på det, men ok.

Nirvana syns jeg er kjedelig av det jeg har hørt. Alice In Chains har jeg såvidt hørt litt av, men Pearl Jam liker jeg en sang av, men husker ikke hva den heter i farten.

Lenke til kommentar

Banner Sap for å påstå at NAKO er uenig. NAKO har holdt på siden 2015. Begynte som Major Kloss og endret til Lord MacVerk i 2018. Nå er det gått halvt år med NAKO.

Og NAKO, la meg gjette. Kan det være Alive, Even Flow eller Jeremy blant dem? Liker aller best den i midten, og forsåvidt alle jeg nevnte.

Endret av Off to the Races
Lenke til kommentar

Banner Sap fordi jeg opprinnelig tenkte på det jeg har nå, som er likt modellnavn på Star Wars-droider som C-3PO og K-2S0, men tenkte ikke på å legge til bindestreket før jeg hadde skiftet og måtte vente til nå.

De 180 dagene utløp en av de første dagene i april, men jeg kom ikke på det før Offen nevnte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...