SprengeMobil Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner Sap fordi jeg trodde du prøvde det tidligere. Når du sier at du ikke har det, så stemmer det bra Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Banner Off'3n for å innse feilen han tokk mange sider siden, om angående delvis utbruddet mitt. Aldri hatt tanken om å kaste ut noen. En ting jeg må selv innrømme, ikke vondt ment hellet da. Off'3n er en sjekk liten kar med sine utfordringer i livet. Det har jo såsi alle. Han kan bli litt vill av seg hvis han blir for ivrig med å holde styr på reglene. Det kan bli for mye for noen enklelte at han på peker på dem nesten hele tiden. Som jeg sa ikke vondt ment Off'3n. Du er og forblir en merkelig sjekk krabat. Så lenge vi alle forholder oss til en grei tone så kan man komme langt i livet. I tillegg er det viktig å si i fra når en har gått for langt, på en hyggelig tone så klart. ?? Endret 4. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner Sap fordi beklager, jeg følte at noen trodde jeg lekte moderator, men bare er opptatt av å følge reglene. Call er borte, fordi han sa han skulle forlate tråden i slutten av februar etter han begynte med tredemølla. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Banner Off'3n for jeg har null "anelse" hvor Dr. Kjærlighet er hen, og hva han driver med. Men han er i det minste dypt savnet da. PS: Jah, det føles sånn at du leker moderator, når du tar av. La de profesjonelle ta seg av det. Sier ikke at du ikke får lov, bare at du må roe ned. Endret 4. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Banner Sap fordi jeg vil melde meg som moderatorkandidat ved neste moderatorvalg. Kravene var ihvertfall minst 200 innlegg (sett bort fra off-topic). Endret 4. april 2020 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Banner Off'en for han har planer om å melde seg som moderatorkandidat. Det skal jeg ikke nekte deg for å gjøre. Det er helt opp til deg hva du vil gjøre. Nå vet jeg ingen ting om det da, men en ting jeg er ganske sikker på, er at du må bevise for dem at du er klassifisert for å ha den stillingen. Nå vet jeg ingen ting om Diskusjon.no har noen tråder der man kan øve seg på om angående dette, det går ann å høre med dem om det. Kan også tenke meg at det kan være tøft i starten, avhengig av hvordan man takler å ha den jobben. Endret 4. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner Sap fordi det var moderatorvalg på nyåret, håper det er det neste år og. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner Off'3n for jeg har null clue hvor ofte dem har det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner Sap for å ha null snøring. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner Off'3n for han påstår at jeg har en snøre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner Sap fordi ingen snøring = no clue. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner Offen fordi han er snøreløs og sporløs. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Banner NAKO for å påstå at jeg er snøreløs og sporløs. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Banner Offen for å benekte det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Banner NAKO fordi det stemmer, jeg har alltid snøring. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Banner Offen for å ha snøring og sporing. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Banner NAKO fordi han også har det! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Banner Off'3n for nå fikk ikke jeg bannet Nako. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Banner Sap for å tulle med mellomrom. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 (endret) Ba n n e r O f f ' e n f o r a t h a n p å s t å r a t j e g t u l l e r m e d m e l l o m r o m . Endret 5. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå