TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Off to the Races skrev (10 minutter siden): Banner Scarvo fordi han ikke bannet meg. Banner Off'en for å føle seg glemt. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) Banner DenMørkeSpire fordi han dobbelpostet. Endret 9. mars 2020 av Off to the Races 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Banner Off to the Races for å ikke bli glemt av meg denne gang. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Banner MR-S si til The Invisible Man jeg ser han ikke nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle meg for The Invisible Man. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (11 timer siden): Banner Scar for å stille et spørsmål. Banner ds for enig i en sak Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner SC for nå skal jeg dra til Drømmeland, for å se hva som skjer der. ??? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner DenMørkeSpire for å ha laget en ny stat som heter Drømmeland, den ligger midt i Troms og Finnmark, han er selv president i Drømmeland 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner Offen fordi jeg blir lei av denne tråden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (4 timer siden): Banner SC for nå skal jeg dra til Drømmeland, for å se hva som skjer der. ??? Banner MR-DS lykke til er våken selv nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi det er bare tull og usammenhengende vås på deg akkurat nå, gidder ikke være her mer. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (7 timer siden): Banner SC for nå skal jeg dra til Drømmeland, for å se hva som skjer der. ??? Banner ds er du våken nå din søvn snylter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner Destroyer fordi jeg forlater tråden nå. Spoiler KOM DEG OVER BUKKEN, FLEKSNES! 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Fri komentar. Hvorfor krangler dere sånn? Er det pga vi gir hver andre kallenavn? Jeg personlig liker at vi gjør det. ??? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner DenMørkeSpire fordi han glemte å banne. Han krangler fordi han liker ikke at vi holder oss til reglene. Noen ganger kaller han meg «sjef», og det liker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Banner Offen fordi jeg har ingenting imot kallenavn, men jeg ser ikke hvorfor vi ikke kan holde oss til kallenavn relatert til brukernavnet. "Den store elgoksen" og andre ting som har null og niks å gjøre med brukernavnet, vel, det er litt morsomt, men jeg føler at det blir litt for useriøst i lengden. Men greit, hvis det er så veldig ønskelig, så for all del. Jeg får bare joine, jeg gidder ikke krangle. Men jeg tar i hvertfall ikke ansvaret hvis Scar eller Offen forlater tråden. Og, la oss i hvertfall bli enige om å kutte ut kallenavn som folk ikke liker å bli kalt. Endret 10. mars 2020 av N4K0 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (2 timer siden): Fri komentar. Hvorfor krangler dere sånn? Er det pga vi gir hver andre kallenavn? Jeg personlig liker at vi gjør det. ??? Banner ds for jeg kalte han BOOMER å han kalte meg buumer da er han like ille som meg, hvorfor fikk HAN navnet DEN STORE ELG OKSEN er for han er for sjefete her da fikk han navnet sjef her for han sier følger reglene men hvorfor poster han da 4 poster etter vær andre i hvilken sang hører du på nå ??? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner Calling Dr Love for å poste skjermbilde av annen tråd i denne tråden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner Scarvo for å kommentere hva andre gjør. Og Call, jeg dobbelpostet fordi en annen bruker dobbelpostet på samme side. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Banner Off to the Races for å forklare hvorfor han dobbelposter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå