TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner Hermegåsen for han hermer sånn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner Dani Filth for å bruke istedetfor Den siste betyr at man tuller sånn. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner Offen fordi jeg bruker begge to når jeg tuller, selv om det går mest i den første siden den er kjappere å skrive. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner NAKO for å bruke mye mer enn . Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner Off'en for å gi oss to tulle emojier. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner DenMørkeSpire for å ikke bruke tulleemojier. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner Offen fordi Sap ikke tuller. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner NAKO for å kommentere andres tulling. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) Banner Offen for å kommentere min kommentering av andres tulling. Endret 24. februar 2020 av N4K0 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Banner NAKO for å kommentere min kommentering av din kommentering av andres tulling. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Off'en, jeg banner deg for å gjenta Nako sin sitat, med å si "kommentere min kommentering av din kommentering av andres tulling." Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banner DenMørkeSpire for å stjele min tekst. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banner MR-OTTR du vet hukommelsen min er dårlig grunn av eplepsisen min,??☹️ glemte det da jeg la inn i jkp der i pm sorry, tar LENGRE pause i pm til deg kommer ikke inn å ser eller skriver ikke noe der er lei, er ikke deg jeg er lei, så du ser ikke meg på lenge på pm der i de tråden eå logger av snart den 3d mølla kommer i dag kommer her å banner da å da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ta en lengre pause fra pratet om damer. Spoiler Reach out and touch faithYour own personal JesusSomeone to hear your prayersSomeone who caresYour own personal JesusSomeone to hear your prayersSomeone who's there Feeling unknownAnd you're all aloneFlesh and boneBy the telephoneLift up the receiverI'll make you a believer Take second bestPut me to the testThings on your chestYou need to confess Spoiler I will deliverYou know I'm a forgiver Reach out and touch faithReach out and touch faith Your own personal JesusSomeone to hear your prayersSomeone who caresYour own personal JesusSomeone to hear your prayersSomeone who's there Spoiler Feeling unknownAnd you're all aloneFlesh and boneBy the telephoneLift up the receiverI'll make you a believer Spoiler I will deliverYou know I'm a forgiver Reach out and touch faith Your own personal Jesus Reach out and touch faithReach out and touch faithReach out and touch faithReach out reach outReach out and touch faithReach out and touch faith Spoiler Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banner Off'en for å legge ut en video. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banner DenMørkeSpire for å ikke bry seg katta om Depeche Mode. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banner Off'en for å si at jeg ikke bryr meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banne fri kommentar Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ta bilder mens han løper på tredemølla. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Banner Off'en for å påstå at SC tar bilder mens han løper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå