SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner NAKO for å være enig med meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Off'en for å ha sovet i natt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner pluto for han er enig att den store elgen har sovet i natt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ikke ha rotert Lana Del Rey enda Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 (endret) Banner Off'en for han kanskje likte oppned Lana. ? Endret 7. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner MR.DS SI TIL MR-OTTR kan jo bytte til det hunde bilde da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for du kan like godt ha hundebildet i ett minutt, før du bytter tilbake til I WANT YOU FOR THE KISS ARMY Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner DEN STORE ELGEN da kan vi alle dobbel poste her Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han bryter en av trådens regler. FY FY! Latias skrev (På 1.12.2010 den 12.42): - Ikke lov å banne seg selv. Det er riktignok lov å bumpe tråden om ingen har skrevet noe på TO timer. To timer betyr to timer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 (endret) Banner Off'en for å være veldig streng med regelen igjen. ??? Endret 7. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi jeg bare mener det som hjelp, bare for å minimere dobbelposting. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner DEN STORE ELGEN du dobbel postet med ordet fy fy?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ennå kalle meg en elg, som jeg misliker. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner DEN STORE ELG OKSEN DU SLADRER?? Spoiler Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å sladre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner DEN STORE ELG OKSEN jeg gir deg gult kort Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Gularsj... ...for å vise fjærene sine. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner DenMørkeSpire for å forveksle gulasj med Gullars. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 BANNER DEN STORE ELG OKSEN gir degult kort for jeg er POTTE SUR på deg nå kommer rødt kort da forlater jeg banne tråden å forumet for ever Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 (endret) Off to the Races skrev (14 minutter siden): Banner DenMørkeSpire for å forveksle gulasj med Gullars. Banner Off'en for jeg trodde at du ikke lengere sulle på peke mine skrive feil. ?? Calling Dr Love skrev (9 minutter siden): BANNER DEN STORE ELG OKSEN gir degult kort for jeg er POTTE SUR på deg nå kommer rødt kort da forlater jeg banne tråden å forumet for ever Banner Gulllas for, jeg føler litt det samme her også. Men jeg er ikke potte sur på Off'en da, som du er. ?? Jeg vil gjerne gi Off'en sjanse til. Alle har krav på en ny sjanse. Endret 7. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå