SprengeMobil Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å dra på dagligvarekjeden jeg handler mest på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Banner Off'en for han har en sjeggete fyr i sitt profilbilde. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Banner PLUTO VOFF VOFF VOFF VOFF Han har et profilbilde hvem er det. Endret 6. februar 2020 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi det er Austin Richard Post, kjent under artistnavnet Post Malone, en amerikansk artist (rapper/sanger). Han syns jeg du burde høre på Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (4 timer siden): Banner Miss-L for jeg går bare å vente på et spill med uten zombier, vil kun ha mer av utenomjordiske vesner eller demoner. Eller at dem har varierte skapninger da går det også greit. Generelt Zombier er jeg gått lei. Banner PLUTO han liker ikke zombier da hvil du hate NEmesis Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Banner Calling Dr Love for å nevne både hunder og zombier i et og samme innlegg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Calling Dr Love skrev (1 time siden): Banner PLUTO han liker ikke zombier da hvil du hate NEmesis Banner Scar for å si videre til Off'en, mener du "Aliens" brettspillet eller Resident Evil? ?? eller Endret 6. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Banner TheDarkSapling-SCM for å heller ville snakke med Calling Dr Love. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Banner Scarvo for å kommentere DenMørkeSpires snakking. Endret 6. februar 2020 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Banner Skogens Konge for å han Scar. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Banner DenMørkeSpire for å lage alternative brukernavn på folk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden): Banner Scar for å si videre til Off'en, mener du "Aliens" brettspillet eller Resident Evil? ?? eller Banner DS Blir nok Resident Evil 3 remake her, kommer å kjøpe det hos cdkey.com ca 450.kr der hos steam 650.kr Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han overså meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden): Banner Skogens Konge for å han Scar. Banner ds jepp han er Skogens konge Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Call for å snakke om elgen, skogens konge. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner NAKO for å snakke om alces alces. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Skogens Konge ??? mr-elg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å fortsette å vise meg en emoji jeg har null relasjon til. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Skogens Konge ??? mr-elg Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Banner Call fordi personlig syns jeg klovneemojien ser teit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå