SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Bummer for å påstå at jeg er sint. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) BANNER BUMMER DU ER IKKE SINT SKRIVER JEG, IKKE ATT DU ER SINT Endret 4. februar 2020 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle meg Bummer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 BANNER BOOMER VOFF VOFF VOFF VOFF JEG KALTE MR-OTTR BUMMER Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å skrive Bummer atter en gang. Hvis denne posten blir sitert, da skyter Lana Del Rey posten under meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 BANNER SKAL HENTE EN PAKKE PÅ 8 KILO NÅ HVA ER DET Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Call fordi det er vel Lego det? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner NAKO for å spørre hva Ringer Dr Kjærlighet skal hente. Nå ble det ingenting BANG her Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Offen fordi hva slags BANG skulle det blitt? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner NAKO fordi hvis den posten med det bildet hvor Lana Del Rey sikter nedover med pistol ble sitert, da skjøt hun nedover, dermed BANG. Den ble ikke sitert, så dermed slapp vi det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Banner BOOMER VOFF VOFF VOFF VOFF si videre til DOGMEAT VOFF VOFF VOFF VOFF NEI IKKE LEGO MEN VERDI 3000.KR FIKK DET GRATIS GJERRIG KNARKEN TIPSA MEG OM DET si til PLUTO VOFF VOFF VOFF VOFF skal høre på Cradle of Filth på spotify nå vet ikke om jeg liker spør meg hr ettter på Endret 4. februar 2020 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Bummer for å skrive masse ord. Har du hørt på Trippie Redd? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner MR-OTTR FØRST DS SINN MUSIKK 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å høre på musikk jeg slett ikke liker. Innen svartmetall liker jeg et par låter av Dimmu Borgir (symfonisk svartmetall), samt en låt av Satyricon. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner MR-OTTR JEG LIKTE DET 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å like Cradle of Filth. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner MR-OTTR «Ha ha he he ho (De gærne har'e godt «Ha ha he he ho (De gærne har'e godt «Ha ha he he ho (De gærne har'e godt «Ha ha he he ho (De gærne har'e godt «Ha ha he he ho (De gærne har'e godt «Ha ha he he ho (De gærne har'e godt «Ha ha he he ho (De gærne har'e godt «Ha ha he he ho (De gærne har'e godt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å synge Prima Vera. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner BOOMER VOFF VOFF VOFF VOFF GRATIS BOOMER NÅ ER DU MIN HUND Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Bummer for å påstå at jeg er hans hund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå