MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner MR-OTTR han var rask å baNNE NÅ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ennå ha et bilde av Lana Del Rey oppned som profilbilde. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 banner BOOMER VOFF VOFF VOFF VOFF DU GA OPP Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Bummer fordi han vil ikke bytte Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner BOOMER det hunde bilde du mener Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Miss-L for å elsker profilbildet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner PLUTO nei gjør ikke det men gidder ikke å bytte ennå dere ga opp begge 2 PLUTO Å BOOMER da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg mener ikke hundebildet, oppnedbildet av LDR mener jeg. Hvis jeg bytter tilbake til oppnedbilde, da bytter du Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner MR-OTTR så det hunde bilde er ok da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Off'en for jeg mente hunde bildet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi IKKE SNAKK OM DET, Da kommer han drassende med det jævla hundebildet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner BOOMER har du lyst til ha det som profil bilde ? kan godt sende det i pm vent da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Bummer for å sende i feil PM, ikke PM-en om LDR Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Banner Off'en for jeg liker det hunde bildet. Syns det bildet er så et ikonisk og unik. Endret 4. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 BANNER MR-DS han liker det DOGMEAT AND BOOMER ERDET FULL KLICK DADERE 2 DA DERE ER SINTE Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Miss-L for jeg gapskratter hver gang, absolutt hver gang når jeg ser denne reklamen. Det er ikke tull engang. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Sap fordi den der er grei, men generelt syns jeg sånne reklamer er teite. De burde følge sitt eget slagord, "det enkle er ofte det beste", og lage enkle reklamer. Helst så jeg at det ble totalstopp med reklame, men det er en meget fjern drøm. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner Nako for han er sånn egentlig ikke reklame liker, selv om vi alle er avhengig av dem. ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner DenMørkeSpire for å være sint. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Banner BOOMER VOFF VOFF VOFF VOFF du er ikke sint , venter litt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå