SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner ChocolateMonster fordi jeg også liker hardere musikk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Off'en, jeg banner deg for jeg liker også hardere og i tillegg mørkere musikk. ?️? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner DenMørkeSpire for å være superfan av Cradle of Filth. Jeg liker jo noen av sangene til Bring Me the Horizon, og en av sangene på bandets nyeste album amo, heter Wonderful Life og gjestes av Dani Filth. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Banner off'n fordi BMTH har noen bra sanger. Hørte dem mye før helt til de startet med sånn radiomusikk. TDS fordi vi er en hard gjeng, og navnet ditt har samme forkortelse som en jeg skrev mye med før ? Endret 2. februar 2020 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner ChocolateMonster for å ikke like radiomusikken til BMTH, så å si alt fra og med albumet That’s the Spirit. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner off'n fordi han har rett ? sempiternal er min favorittalbum av dem, eller det jeg har hørt mest og starta å høre, sett live osv ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner ChocolateMonster for å rekke tunge to ganger. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Off'n for nå er jeg hjemme fra jobb ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Banner Cho-M for den personen du nevner, jeg er den samme personen. Jeg har bare hatt et navne endring. Før hetet jeg TheDarkSeeds - SCM. ?? Hvis ikke, du regnener med min aller første profil, med navn @Hell_Frode. Da blir det to navne endringer, på en måte. Endret 3. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 TDS, ja dark seeds stemmer. Blir litt forvirra hvordan alle virker ukjente, men så er det jo gamle kjenninger ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Banner Cho-M for å være forvirret. Endret 3. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner MISS-B Å FORVIRER Chocolate-Monster. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Miss-L for å gi meg et nytt kallenavn. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner TDS for tar i bruk ditt gamle kallenavn. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Choc fordi jeg liker litt hard musikk selv, men spørs hva du legger i "hard musikk". Jeg er ikke fan av black/death metal og sånt, men har funnet noen Dimmu Borgir-låter jeg liker og noen av Metallica. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner DOGMEAT VOFF VOFF VOFF VOFF HER ER NOE MED TRØKK I Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 N4K0 skrev (48 minutter siden): Banner Choc fordi jeg liker litt hard musikk selv, men spørs hva du legger i "hard musikk". Jeg er ikke fan av black/death metal og sånt, men har funnet noen Dimmu Borgir-låter jeg liker og noen av Metallica. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å dobbelposte. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner Offen fordi Sap blir sikkert glad når jeg sier at jeg sjekka ut Cradle Of Filth på Spotify og fant en låt jeg liker. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Banner NAKO for å også ha tatt turen innom en låt av BMTH hvor Dani Filth er gjestevokalist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå