SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi samme. Min ville for tiden vært... Post Malone og Imagine Dragons. Spoiler Men har andre flere her. Lang lang liste... Artister: Lana Del Rey Ed Sheeran Avicii Kygo Alan Walker Billie Eilish Eminem Travis Scott Twenty One Pilots The Weeknd Karpe Band: Rammstein Metallica Iron Maiden Volbeat Ghost Linkin Park Muse Foo Fighters Queen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Banner Off'en for han liker også Cradle Of Filth og Björk. Endret 2. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner MISS-B er du på MISS-B. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle Sap for MISS-B. TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden): Banner Off'en for han liker også Cradle Of Filth og Björk. NEI, DET GJØR JEG SLETTES IKKE! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 BANNER BOOMER GIR DU OPP Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner Bummer for å påstå at jeg gir upp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner BOOMER HAN HAR GITT OPP Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner Bummer fordi oppned-utfordringen ble jeg lei da ChocolateMonster var tilbake. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner MR-OTTR så du ga opp da ja ja da vant jeg da du tapte Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi ChocolateMonster vil gjerne se meg med et ordentlig profilbilde. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner Offen fordi han har blitt Post Malone. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Off to the Races skrev (4 timer siden): Banner DenMørkeSpire fordi samme. Min ville for tiden vært... Post Malone og Imagine Dragons. Vis skjult innhold Men har andre flere her. Lang lang liste... Artister: Lana Del Rey Ed Sheeran Avicii Kygo Alan Walker Billie Eilish Eminem Travis Scott Twenty One Pilots The Weeknd Karpe Band: Rammstein Metallica Iron Maiden Volbeat Ghost Linkin Park Muse Foo Fighters Queen Banner Nako for å si videre til Off'en at han sa faktisk "samme" står svart og hvit, når jeg nevnte at jeg har både favoritt artist og band. Björk og Cradle Of Filth. Da banner jeg Off'en for å ikke være mer spesifikt i hva han mente med "samme". Endret 2. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi "samme" da mener jeg favorittartist og band. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner Offen for å forvirre Sap. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner NAKO for å poste her og nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Banner Off'en for å poste Her og Nå,... bladet. Endret 2. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner DenMørkeSpire for å også nevne det tidligere nyhetsprogrammet på NRK P1 som heter Her og nå. Gikk tidligere mellom kl. 17:03 og 18:30. Fra nyttår ble den erstattet av Dagens, som går mellom kl. 13 og 14. https://radio.nrk.no/serie/dagens Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner *****-king han hører på radio han ser på lana han ****** etter lana han sier aaaaaaaaaaaaaa på slutten Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han tror jeg er *** på Lana Del Rey nå. Spoiler Sier jeg "aaaaaaaaa" på slutten? Nei, gjør ikke det. Gjør det kun på de mer dristige bildene. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Banner off'n fordi jeg hører litt hardere musikk. Og sitter på jobb og bare chillern atm ? N4K0 skrev (På 1.2.2020 den 23.40): Banner Choc for å ikke kjenne oss igjen. Jeg er tidligere Major Kloss og Lord MacVerk. Ah, deg husker jeg ? Endret 2. februar 2020 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå