SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Scarvo for å flire. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Boomer for ikke flire Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Bummer fordi han heller ikke flirer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner mr-ottr jjeg flirer sum sum sum Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å summe som en bie, eller hører på Sum 41 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Offen fordi 41 sum? Sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum sum. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner NAKO for å summe så voldsomt. Summa sumarum. So am I still waitingFor this world to stop hatingCan't find a good reasonCan't find hope to believe in Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner mr-ottr han venter Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi nei, jeg synger Still Waiting av Sum 41. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner MR-OTTR han synger, åsen tar naboene dine det Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg synger virtuelt, ikke nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner han synger virtuelt nå, syng for oss her Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for her er det, du vet sikkert hva jeg synger... Spoiler Spoiler Why, who me, why?Feet don't fail me nowTake me to your finish lineOh my heart it breaks every step that I takeBut I'm hoping that the gates, they'll tell me that you're mineWalking through the city streetsIs it by mistake or design?I feel so alone on a Friday nightCan you make it feel like home if I tell you you're mine? It's like I told you, honey Don't make me sad, don't make me crySometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know whyKeep making me laughLet's go get highThe road is long, we carry onTry to have fun in the meantime Come take a walk on the wild sideLet me kiss you hard in the pouring rainYou like your girls insaneSo choose your last words, this is the last time'Cause you and I, we were born to die Lost but now I am foundI can see but once I was blindI was so confused as a little childTried to take what I could getScared that I couldn't findAll the answers, honey Don't make me sad, don't make me crySometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know whyKeep making me laughLet's go get highThe road is long, we carry onTry to have fun in the meantime Come take a walk on the wild sideCome kiss me hard in the pouring rainYou like your girls insaneSo, choose your last words, this is the last time'Cause you and I, we were born to dieWe were born to dieWe were born to die Come and take a walk on the wild sideLet me kiss you hard in the pouring rainYou like your girls insane Don't make me sad, don't make me crySometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know whyKeep making me laughLet's go get highThe road is long, we carry onTry to have fun in the meantime Come take a walk on the wild sideLet me kiss you hard in the pouring rainYou like your girls insaneChoose your last words, this is the last time'Cause you and I, we were born to die (we were born to die) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner BOOMER SNART KOMMER DET HUNDE BILDE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Bummer fordi han skal vise meg det j**la hundebildet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner mr-ottr du smiller nå, men tar jeg fram det så blir du sur som en gammel gubbe Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi det stemmer, jeg blir sur fordi jeg ikke liker det bildet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner BOOMER GUTT for da kommer krutt tønna fram Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner Bummer for å kalle meg en kruttønne. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Banner MR-OTTR han skriver bummer han kaler meg nedtur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå