SprengeMobil Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Banner niebgnaL .rD fordi jeg kalte ikke han der, jeg ga hunden det kallenavnet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 (endret) Banner BOOMER snart møtter jeg den virklige BOOMER I Far Cry 5 i uplay? Endret 23. januar 2020 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Dr. Langbein for å vis bilde av Boomer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner PLUTO Likte du Far Cry 5 ds, har det på Uplay Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Banner Dr. Langbein for det er ikke min type spill. Sjekk dette, har lagt ut en ny video på YT-kanalen min. Endret 24. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner ds coll video 3 kuler 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Call fordi han liker Fra Cyr 5. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Nako for jeg har vurdert å ta en pause fra å laste ned video til YT-kanalen min. Er ikke sikker på når jeg kommer til å gjøre det, da. ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner DenMørkeSpire for å ta en pause fra YouTube. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner MR-OTTR Å MISS-LANA.DR MONEY MONEY MONEY? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise meg et bilde av ABBA. Miss Lana? Her er ho jo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner MR-OTTR RIKTIG YEAH YEAH YEAH Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han vet hvilken sang av Lana Del Rey jeg har hentet bildet fra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner MR-OTTR HÆÆÆÆ NEI Spoiler I got my red dress on tonightDancin' in the dark in the pale moonlightDone my hair up real big, beauty queen styleHigh heels off, I'm feelin' alive Oh my God, I feel it in the airTelephone wires aboveAre sizzlin' like a snareHoney I'm on fire, I feel it everywhereNothin' scares me anymore Kiss me hard before you goSummertime sadnessI just wanted you to knowThat baby, you the best I got that summertime, summertime sadnessSu-su-summertime, summertime sadnessGot that summertime, summertime sadness oh oh I got that summertimeI got that summertimeI got that summertime, I got that summertime summertime sadnessI got that summertimeI got that summertimeI got that summertime, summertime summertime sadness I'm feelin' electric tonightCruisin' down the coast, goin' about 99Got my bad baby by my heavenly sideI know if I go, I'll die happy tonight Oh my God, I feel it in the airTelephone wires aboveAre sizzlin' like a snareHoney I'm on fire, I feel it everywhereNothin' scares me anymore Kiss me hard before you goSummertime sadnessI just wanted you to knowThat baby, you the best I got that summertime, summertime sadnessSu-su-summertime, summertime sadnessGot that summertime, summertime sadness oh oh I got that summertimeI got that summertime summertime summertime sadnessSu-su-summertime, summertime sadnessGot that summertime, summertime sadness oh ohGot that summertime I got that summertime summertime summertime sadnessSu-su-summertime, summertime sadnessGot that summertime, summertime sadness oh oh Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å synge Summertime Sadness. Du visste det Men du har limt inn teksten til remiksen. Her er den originale teksten: Spoiler Kiss me hard before you go Summertime sadness I just wanted you to know That, baby, you the best I got my red dress on tonight Dancing in the dark in the pale moonlight Done my hair up real big, beauty queen style High heels off, I'm feeling alive Oh, my God, I feel it in the air Telephone wires above are sizzling like a snare Honey, I'm on fire, I feel it everywhere Nothing scares me anymore One, two, three, four Kiss me hard before you go Summertime sadness I just wanted you to know That, baby, you the best I got that summertime, summertime sadness S-s-summertime, summertime sadness Got that summertime, summertime sadness Oh, oh oh, oh oh I'm feelin' electric tonight Cruising down the coast goin' 'bout 99 Got my bad baby by my heavenly side I know if I go, I'll die happy tonight Oh, my God, I feel it in the air Telephone wires above are sizzling like a snare Honey, I'm on fire, I feel it everywhere Nothing scares me anymore One, two, three, four Kiss me hard before you go Summertime sadness I just wanted you to know That baby, you the best I got that summertime, summertime sadness S-s-summertime, summertime sadness Got that summertime, summertime sadness Oh, oh oh, oh oh Think I'll miss you forever Like the stars miss the sun in the morning skies Later's better than never Even if you're gone I'm gonna drive, drive, drive I got that summertime, summertime sadness S-s-summertime, summertime sadness Got that summertime, summertime sadness Oh, oh oh, oh oh Kiss me hard before you go Summertime sadness I just wanted you to know That, baby, you the best I got that summertime, summertime sadness S-s-summertime, summertime sadness Got that summertime, summertime sadness Oh, oh oh, oh oh Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner MR-OTTR HØRER PÅ SUMMER NIGHT CITY AV ABBA 45 ÅR SIDEN Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å høre på ABBA. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Off'en for å tro at jeg har alt tatt pause fra YT-kanalen min. Som ikke stemmer. Sa jo at jeg var usikker når jeg kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Banner PLUTO Byggingen har begynt på 75192, rettere sagt reparasjon av 75192 noen deler gikk av da jeg flyttet den, skal sette alle delene på nytt millennium falcon lego collectors edition da ps ikke hele 75192 , kommer inn om for plage dere her Endret 24. januar 2020 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å fortsette på Millenium Falcon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå