SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi endring på tekst (unntatt avkorting) i andres poster man siterer kan jeg bli litt irritert av. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner MR-OTTR husker nå ha ha ha jeg greite reagere din post en gang du ble fly forbanna på meg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi kan irritere meg over en del ting, men jeg vil ikke skrike ut "F************ ** * ** * * * ***" når noen gjør ting jeg blir irritert av. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner mr-ottr bare bli sint på meg slapp av jeg gjør Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg er ikke så dum Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner MR-OTTR det fikser vi lett stikk ord voff voff boomer det hunde bilde da er det full klikk 100% du da helvete sint da ha ha ha slå hode i veggen head bang litt da bang bang Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi det stemmer, blir alltid sint når jeg ser det jævla hundebildet. Jeg bruker AdBlock Plus pga dette Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner Off to the Races for å bruke adblock. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner MR-SC fant ikke banne tråden nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi Scarvo er på alle trådene på Lekeplassen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Off to the Races skrev (7 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi det stemmer, blir alltid sint når jeg ser det jævla hundebildet. Jeg bruker AdBlock Plus pga dette Banner BOOMER det fikser vi slapp av å vent å se du får se det hunde bilde her adblock kan ikke block det da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han plager meg hvis han skal vise meg det j**la hundebildet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Off to the Races skrev (6 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi Scarvo er på alle trådene på Lekeplassen Feil De aller fleste riktignok men det er noen jeg unngår. Banner Off to the Races for å irritere seg over en søt hund. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner Scarvo for jeg må si at jeg ikke liker bildet fordi hunden ser ut som han er sint/kjeder seg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 (endret) Banner Off'en for å si videre til Scar for at Dr. Langbein mener, å overta første siden av leke plassen. Ikke absolutt alle trådene i Lekeplassen. Endret 17. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner DenMørkeSpire for å nevne tre brukere i en post. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner mr-ottr du nev en pos å da må du bli sin Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner DenMørkeSpire for å fjerne noen bokstaver. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Off to the Races skrev (25 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han plager meg hvis han skal vise meg det j**la hundebildet banner KRUTT TØNNA ha ha ikke plage deg, men bare irritere deg litt da, slapp av kan hvis jeg hvil legge ut det bilde da ser jeg mange av den her da ha ha ha ha hææ hææ hææ hææ du er Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle meg en truttønne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå