SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Scarvo fordi jeg ikke fikk bannet Ringer Dr Kjærlighet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Off to the Races for å ikke ville banne meg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Scarvo fordi jeg vil banne deg likevel, det er jo poenget, å banne brukeren over seg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner mr-ottr HER ER JEG BANNE BANNE BANNE BANNE FORT DEG FØR NOEN ANDRE GJØR DET. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å nevne det viktige ordet fem ganger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner MR-OTTR HÆÆ HÆÆ HÆÆ HÆÆ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å si det morsomme ordet fire ganger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Off to the Races for å minnes gode tider i bannetråden Jeg har som nevnt tidligere forandret mening på dette. Dere må virkelig bare kalle hverandre for hva dere vil, skrive "hæææ" osv. Jeg lover at jeg ikke lenger blir sint av slikt, slik jeg ble litt i fjor. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Scarvo fordi du vet sikkert at Ringer Dr Kjærlighet sier «hææææ» fordi han ikke skjønner noenting. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner BOOMER jo da skjønner det hva betyr hææ hææ hææ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Bummer fordi yes, jeg vet hva du mener med «hææææ». Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner mr-ottr hva da betyr det da, der er lana pen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å bytte profilbildet til West Coast-singelcoveret Hvis du har lyst til å høre på den, da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Off to the Races skrev (1 minutt siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for å bytte profilbildet til West Coast-singelcoveret Hvis du har lyst til å høre på den, da Banner BOOMER skal lytte i mooooorgen orker ikke musikk linja blir brukt drop box nå 54 dager iiigjen står Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner West Coast fordi du stjal NAKO sin profilbilde-ide Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner MR-OTTR hva betyr hææ hææ hææ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi «hææ hææ hææ» betyr det samme som «Hva er dette du snakker om?». Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner MR-OTTR NEI du sier det er det morsomme ordet HÆÆ HÆÆ HÆÆ JEG LER Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi du må huske ekstra boxer hvis du tisser deg ut HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner MR-OTTR ER IKKE Spoiler SÅ SPRENG KÅT, SOM DU ER RETT PÅ PC SKJERMEN LITT VASK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå