N-4K0 Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Offen fordi jeg tror du er full Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner NAKO for å påstå at jeg er full Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Offen fordi du så dobbelpost, men jeg har ikke sett noe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Nako for å si fordi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner DenMørkeSpire for å gjenta Fordi. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Offen for å tillegge "fordi" stor forbokstav. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Nako for å si fordi enda en gang. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Fordi fordi han er helt fordi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Fordi fordi at han sier fordi fordi fordi, han er helt fordi. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Fordi fordi han er helt fordi idag, fordi han er fordi, fordi han er fordi Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner dere alle 3 troll unger er dere tar pause ferie en uke Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner fordi fordi for fordi at fordi at han hater fordi dermed alltids fordi fordi, så hører han frodi fordi fordi de siste timene av denne dagen, fordi fordi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi han bør slutte med "fordi"-pratet sitt, begynner å gå litt på nervene mine Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Off'en fordi... ...han begynner å gå på nervene sine. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner DenMørkeSpire for å få meg til å flire. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 (endret) Calling Dr Love skrev (4 timer siden): Banner dere alle 3 troll unger er dere tar pause ferie en uke Banner DR SUR POMP det var e spøk men dårlig oxo Off to the Races skrev (14 timer siden): Banner NAKO for å påstå at jeg er full Banner MR-OTTR var du full på det jule bordet, du slår ikke meg, fyrte opp en stor STOR knall stor KNALL STOR RAKET hjemom vinduet i fylla hos beste kameraten, hørte nede i første etasje der han sto hva faen kom det fra han, jeg ble heve ut hue å ræva etter fra festen har gjort mer faen skap der da en det. Endret 8. januar 2020 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å påstå at jeg lagde faenskap på et julebord. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Banner Off'en og resten av dere for nå har jeg ordnet meg GraviTrax, starter-set ikke så mange dager siden. Endret 9. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Sap for å ha ordnet seg GraviTrax. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Banner Nako for han har ikke ordnet seg GraviTrax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå