SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner NAKO for å nevne sin faste butikk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Offen fordi skulle jeg velge én matbutikk, hadde det blitt Rema, for det er eneste butikken her som har det glutenfrie brødet jeg kjøper. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner NAKO fordi han tåler ikke gluten. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Offen fordi det er ikke snakk om allergi, "bare" intoleranse, men blir bare tull hvis jeg eter det. Samme med laktose, sitter i baret når det gjelder begge to. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner NAKO fordi han ikke liker hvete- og melkeprodukter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) Off to the Races skrev (6 timer siden): Banner Bjørken fordi jo, det er du jo siden du snakker om virtuelle klemmer N4K0 skrev (4 timer siden): Banner Offen fordi jeg er enig med Sap her, menn kan fint gi klemmer til andre menn, kompiser e.l., uten å være homo. Dette med at "menn klemmer ikke menn" er bare teit og barnslig, hvis man virkelig går rundt og mener dette Spøk blir selvsagt noe annet. Nå holder det. Jeg ga den første varslen tidligere i denne leken om trapon greia, at nå holder det. Dette er den tredje varselen jeg gir. Scarvo fikk kjenne min andre varselen, i en annen lek. Å gi klemmer er verken ikke teit og barnslig eller man trenger ikke å være homo for å gi klemmer. Nå har jeg humørsvingninger pga dere ikke hører på varslene mine. Endret 7. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi han ikke følger en regel nå: Latias skrev (På 1.12.2010 den 12.42): - Alle innlegg skal inneholde banning av brukeren over. Alt annet blir rapportert og slettet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Off to the Races for å gjøre en annen forumbruker sint. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Scarvo for å påstå at jeg gjør DenMørkeSpire sur og sint, nei, jeg minner han på om en regel hvor alle innlegg her skal inneholde banning av brukeren over. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Off to the Races for å være bevisst på regler. Det er bra. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Scarvo for å beskrive meg som regelbevisst Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Off to the Races for å kun poste i bannetråden for øyeblikket. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Scarvo fordi det er den første tråden jeg sjekker når jeg går inn på forumet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Off to the Races for å sjekke bannetråden hver gang han entrer forumet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Scarvo fordi det stemmer. Favoritt-tråden Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Off to the Races for å trives i Bannetråden Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Scarvo fordi jeg har holdt på siden 7. april og den første brukeren jeg bannet var LORD MACVERK (nåværende navn NAKO). Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Har du ikke vært her lenger enn april 2019? ? Banner Off to the Races for å overraske meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Scarvo for å skrive noe over banningen sin. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Banner Off to the Races for å bare delta på lekeplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå