MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (26 minutter siden): Banner Off'en for å begyne igjen med gangster Lana tullet igjen. Banner MR-DS kom lana kom lana så koser vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi du kan ikke kose med Lana, jeg koser med Lana nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Off'en for å være sjalu. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi jeg er ikke sjalu. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Off'en for å ikke klare å innrømme sjalusien sin. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner DenMørkeSpire for å stenge sjalusier. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner MR-OTTR jo du er sjalu på meg nå lana lana lana å kom til meg lana? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å stjele profilbildet mitt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner MR-OTTR jeg får skylden noe jeg ikke gjort dust Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han like godt kan ha coveret til Lust for Life som profilbildet sitt Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Offen fordi kanskje jeg skal bytte til det samme bildet, så har vi tre stykker med samme her 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Banner NAKO for husk å få med hele bildet når du zoomer Det har ikke Ringer Dr Kjærlighet gjort Spoiler Hadde vi hatt hver våres album, så hadde jeg hatt Born to Die, Ringer Dr Kjærlighet Lust for Life og NAKO Norman Fucking Rockwell! Endret 2. januar 2020 av Off to the Races Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Offen fordi jeg hadde heller tatt Paradise-coveret eller West Coast-singelcoveret. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Banner NAKO for nå har vi det klart! Off to the Races: Born to Die NAKO: Born to Die: The Paradise Edition Ringer Dr Kjærlighet: Lust for Life DenMørkeSpire blir nok ikke med på dette Han liker jo Björk. Hvis vi hadde hatt singelcovre, så hadde vi nok sagt slik: Off to the Races: Video Games eller Born to Die... NAKO: West Coast Ringer Dr Kjærlighet: Summertime Sadness? Endret 2. januar 2020 av Off to the Races Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Offen fordi hvis jeg bryr meg med å bytte til noe LDR-relatert, blir det det bildet, men får se. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner NAKO for å bry seg om ting. Vet ikke hva Ringer Dr Kjærlighet sier til det... Jeg hadde flirt meg ihjel hvis vi tre hadde samme bildet Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Offen fordi ja, jeg trodde først at du snakket med deg selv 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner NAKO fordi den eneste forskjellen er at jeg har zooma ut bildet mens Ringer Dr Kjærlighet ikke tenkte på det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner MR-OTTR hør på den skrytepaven der da husk Lana Del Rey smaker fortreffelig da hum lan Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han er en juksepave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå