Scarvo Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Calling Dr Love for å allerede vite hva han skal spise til middag i kveld. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Scarvo for å planlegge middag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 ^Banner MR-OTTR si til SCA nei det vet du ikke Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å geipe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Off to the Races for å forhåpentligvis gi meg enkle middagstips. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner SCA TIKKA PRØVE DET HUM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å si «hum». Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Off to the Races for å kommentere andres skrivemåte. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Scarvo for å kommentere kommentering. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Off'en for å må han dra til butikken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner DenMørkeSpire fordi jeg er der nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha det gøy, det har jeg også Lana Del Rey kommer til å skyte posten under meg hvis den blir sitert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner MR-OTTR skal du drepe meg morder voff voff Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi Lana Del Rey slapp å skyte posten din, fordi den ikke ble sitert Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Off to the Races skrev (2 timer siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha det gøy, det har jeg også Lana Del Rey kommer til å skyte posten under meg hvis den blir sitert. Banner mr-ottr lurer på åsen ho smaker lyst til å slike på ho sulten tar en grillet Lana Del Rey Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han vil grille Lana Del Rey. Kommer ikke på å tale Nå skjøt hun posten din igjen BANG! Endret 2. januar 2020 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Off'en for å begyne igjen med gangster Lana tullet igjen. Off to the Races skrev (2 timer siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha det gøy, det har jeg også Lana Del Rey kommer til å dra hjem til deg hvis den blir sitert. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner DenMørkeSpire for å redigere sitaten min. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner **-ottr lurer på flambert Lana Del Ray hos skriker da SIKKERT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå