MR SPEED Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner MR-OTTR IKKE TRYKK NO NO NO Spoiler IKKE TRYKK Spoiler IKKE TRYKK SA JEG Spoiler nysgjerrigper DU MÅTTE DET Spoiler ADVARER DEG Spoiler 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Off to the Races skrev (7 timer siden): Banner NAKO fordi vi har ingen ekstrafordeler som ansatt. Virkelig? I perioden når jeg jobbet i samme kjede fikk jeg ansattrabatt på lunsjen. Banner Calling Dr Love for å poste et bilde som tydeligvis alle andre utenom meg hater. Jeg liker hunder Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Scar fordi jeg liker hunder, men jeg liker ikke det spesifikke bildet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner DOGMEAT HA HA SYNES SYND PÅ HUNDEN HVIS DE SOM EIERHUNDEN DU KAN FÅ DEN JA TAKK SYNES DEN ER SØT JEG Spoiler Det er broren din nako Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Call fordi jeg liker ikke bildet fordi hunden ser ut som den kjeder seg voldsomt, er sint/irritert eller en blanding. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Banner NAKO det bilde er smittsomt for deg å MR-OTTR begge2 klikker fullstendig da 2 hissigpropper. dere 2 1 til vær natta Spoiler Endret 2. januar 2020 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Call fordi som sagt tidligere, jeg klikker ikke, jeg blir bare irritert fordi det bildet irriterer meg. Men kjør på med det hvis du vil, jeg klarer fint å ignorere det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner DOGMEAT har du glemt skitprat tråden her, helt i færsten du kom til diskusjon.no jeg kødda litt med deg du ble sur grinete da, etter på bestemte jerg skjøre 100% faen skapet mitt da du ble etter dritt potte sur, ikke frist meg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner dere for å se dette. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner MR-DS HAN BANNER ALLE HER NÅ BLIR MR-OTTR POTTE SUR NÅ HVIS HAN SER DET Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Dr. Langbein for å ha byttet profilbilde enda en gang. Klarer du ikke å bestemme deg...eller? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner mr-ds nei synes hunden under er søt men gene ser bad boy ut som han er. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg adblocker både hundebildet og Björk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Mr-ottr ikke hvis jeg bytter profil bilde da til den hunden voff voff Boomer Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å planlegge enda et profilbildebytte. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Offen fordi jeg skjønner lite av det som skjer på denne siden. Og Call, hæ? Jeg kan ikke huske noe av det du snakker om. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner NAKO fordi det er bare usammenhengende vås så lenge han snakker om og viser hundebildet her. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner Offen fordi tja, eh, hm, vel Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner NAKO for å bruke Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Banner MR-OTTR DU VET IKKE HVA DU SNAKKER OM. her er det bali chicken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå