SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner NAKO for å være på'n igjen Calling Dr Love skrev (4 minutter siden): Banner mr-ottr Imagine Dragons ???????? Ringer Dr Kjærlighet? Har du aldri hørt om Imagine Dragons? Det syns jeg du må gjøre. Imagine Dragons er et amerikansk alternativt rockband med Dan Reynolds, gitaristen Wayne Sermon, bassisten Ben McKee og trommespiller Daniel Platzman. Bandet ble grunnlagt i Las Vegas i USA i 2008 og fikk sin internasjonale popularitet i 2012. De mest kjente sangene er «Radioactive», «Demons», «It's Time», «Believer» og «Thunder». De har har gitt ut 4 album: Night Visions, Smoke+Mirrors, Evolve og Origins. Før de utgav debutalbumet deres; Night visions, gav de ut 3 ep-er: "Imagine Dragons", "Hell and Silence" og "It's time". Vokalist Dan Reynolds hadde et annet band som også het Imagine Dragons før han opprettet dette, men de to har ikke noe til felles utover navn og vokalist Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) Banner NAKO FEIL Endret 1. januar 2020 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg ser ikke hundebildet nå Endret 1. januar 2020 av Off to the Races Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner Offen fordi jeg også, jeg hverken kan eller vil henge her inne i timesvis i slengen bare for å banne folk i denne tråden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Off to the Races skrev (Akkurat nå): Banner Ringer Dr Kjærlighet for kan du slutte å plage oss med det jævla hundebildet! Nå begynner jeg å bli faen så irritert Banner MR-OTTR du får si til nako mase på han banne mer, han er slapp der sint ha ha di risikerer et hjerte atak nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) Banner NAKO for å være våken midt på natta. Banner Ringer Dr Kjærlighet for å få meg til å mase på NAKO. Endret 1. januar 2020 av Off to the Races Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Off to the Races skrev (6 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg ser ikke hundebildet nå Banner MR-OTTR KAN LEGGE DET INN VENT DA Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for du må ikke legge inn det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Off to the Races skrev (Akkurat nå): Banner Ringer Dr Kjærlighet for du må ikke legge inn det Banner MR-OTTR HVIS JEG GJØR DET DA ER DET FULL KLIKK HER DA PÅ 2 HA HA IKKE SANT NAKO GUTT NATTA Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi det stemmer, vi klikker noe fullstendig hvis det hundebildet kommer Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner Offen fordi jeg klikker ikke, jeg blir bare irritert. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner NAKO fordi vi blir irriterte Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner Offen fordi damn right. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 bANNER DOGMEAT+POOMER DERE 2 ER 2 LØSSLUPPEN LØSBIKKJER SOM HUNDE FANGEREN BURDE HENTE PÅ FLEKKEN NÅ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han plager oss med det jævla hundebildet! Bytt! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner MR-OTTR slutt å syt da det er et uskyldig dyr da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å være en C. Jeg syter ikke Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner Off'en for nå er jula ryddet vekk. ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner DenMørkeSpire for å se på nyttårshopprennet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Banner MR-OTTR ikke jeg sport nei takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå