MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner MR-OTTR BRA MUSIKK Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg liker heller ikke Testament. Her har du noe jeg liker, Baroness. Disse var en av to oppvarmingsband for Volbeat denne høsten (det andre Danko Jones). Var på konserten i Trondheim Spektrum 25. november, og da var Baroness et av mine nye favorittband Endret 26. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Off to the Races skrev (2 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg liker heller ikke Testament. Her har du noe jeg liker, Baroness. Disse var en av to oppvarmingsband for Volbeat denne høsten (det andre Danko Jones). Var på konserten i Trondheim Spektrum 25. november, og da var Baroness et av mine nye favorittband Banner OTTR er det for hardt for deg vennen Endret 26. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Calling Dr Love skrev (Akkurat nå): Banner OTTR er det for hardt for vennen Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi du fikk meg til å gå inn på denne og da tenkte jeg wtf? Jeg bare ikke liker helt stilen til Testament. Jeg tåler hard musikk, og hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg ikke hørt på Metallica, Slipknot og Volbeat osv Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner offen fordi Testament, Mastodon (etter litt gjenhør) og Volbeat er ikke min smak. Liker noe av Metallica, Slipknot har jeg kanskje vært innom, men husker ikke. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Off to the Races skrev (5 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi du fikk meg til å gå inn på denne og da tenkte jeg wtf? Jeg bare ikke liker helt stilen til Testament. Jeg tåler hard musikk, og hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg ikke hørt på Metallica, Slipknot og Volbeat osv Banner BOOMER husker første gangen jeg hørte på metallica tenkte da hva faen meg dritt musikk det er hardt help det tålte ikke jeg da var vant med tnt kiss da de folka jeg hørte metallica fra er mors verste barn de nevner jeg ikke her bad boy virkelig bad boy Endret 26. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Banner NAKO fordi han ikke liker Volbeat Banner Ringer Dr Kjærlighet for å fortelle om når hans forhold til Metallica startet. Endret 26. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Banner Offen fordi det jeg har hørt av Volbeat er ikke min smak. Jeg må si, i denne musikkdiskusjonen, heller Metallica enn Kiss. Kiss syns jeg er massivt overvurdert, absolutt ikke min smak. Endret 26. desember 2019 av N4K0 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner NAKO fordi han muligens har hørt For Evigt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner MR-OTTR skriver att NAKO IKKE LIKER VOLBEAT DE HER ER BEDRE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å linke til ABBA Og NAKO: N4K0 skrev (På 17.11.2019 den 15.10): Denne, pga. deg N4K0 skrev (På 17.11.2019 den 15.15): Måtte høre på den når den var her Lana Del Rey - Art Deco Kan det stemme at jeg fikk deg til å høre på nevnte låt en gang før? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Offen fordi det husker jeg ikke, men ikke usannsynlig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner NAKO for å ha kledd seg ut som en endermann på Halloween Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner DOGMEAT FOR HUSKER IKKE WEAK UP DOGMEAT WOFF WOFF Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for jeg begynner å bli så jævlig irritert av det bildet vi har null relasjon til Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Off to the Races skrev (4 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for jeg begynner å bli så jævlig irritert av det bildet vi har null relasjon til Banner BOOMER GRATIS HA HA HA HA HA HA NATTA Spoiler Spoiler Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) ???⚕️❤️???? Endret 27. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Off to the Races skrev (2 minutter siden): ???⚕️❤️???? Banner MR-OTTR Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han ikke skjønte min emojibanning Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Banner MR-OTTR for å si S.O.S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå