MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner OTTR Han bruker ikke gåseøyne Spoiler din rund brenner Spoiler Spoiler Du måtte kliike da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kopiere profilbildet mitt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Off'en for å ikke kopiere Dr. Kjærlighet sitt profilbilde. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg savner dette profilbildet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banne OTTR han banner prisguiden tittel Annonse Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å påstå at jeg banner prisguiden tittel annonse Ringer Dr Kjærlighet? Hva synes du om Slipknot? Jeg har vokst opp med disse Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner MR-OTTR HJELP HJELP HJELP SYNES DE SER UT BLANDING MELLOM STAR WARS Å KISS STOR FAN AV BEGGE 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å beskrive Slipknot som en blanding av Star Wars og Kiss. Har du hørt på noen av sangene til Slipknot? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner MR-OTTR Opium of the people hører på den nå ? ikonene headbanger nå yeah Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å headbange noe voldsomt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner MR-OTTR Just call my name, 'cause I'll hear you screamMaster(Master)Just call my name, 'cause I'll hear you screamMaster(Master) Spoiler You guys like that song, don't ya?Sure, if you play it rightSo you guys are tired, huh? (no)We're just getting warmed up and you guys are tiredYou're ready to go home (no)You guys sound tired to me (no)Let's hear you say "Fuck no James!" (fuck no James)Alright, so we want some moreSo we're going to give you a little test here manI start it, you finish it we'll find out what you've got leftOh yeah (Oh yeah)ehhh I hope that ain't itOh yeah (oh yeah), Yeah (yeah), yeah (yeah)Master (master), of (of), puppets! Spoiler End of passion play, crumbling away(I'm your source of self-destruction)Veins that pump with fear, sucking darkest clear(Leading on your deaths' construction) Spoiler Taste me you will seeMore is all you needDedicated toHow I'm killing you Spoiler Obey your master(Master) Spoiler Master of puppets I'm pulling your stringsTwisting your mind and smashing your dreamsBlinded by me, you can't see a thingJust call my name, 'cause I'll hear you screamMaster(Master)Just call my name, 'cause I'll hear you screamMaster(Master), yeah Spoiler Needlework the way, never you betray(Life of death becoming clearer)Pain monopoly, ritual misery(Chop your breakfast on a mirror) Spoiler Taste me you will seeMore is all you needYou're dedicated toHow I'm fucking you Spoiler Obey your master(Master) Spoiler Master of puppets I'm pulling your stringsTwisting your mind and smashing your fucking dreamsBlinded by me, you can't see a thingJust call my name, 'cause I'll hear you screamMaster(Master)Just call my name, 'cause I'll hear you screamMaster(Master) Spoiler Clifford Lee Burton / James Alan Hetfield / Kirk L. Hammett / Lars Ulrich Spoiler Spoiler https://open.spotify.com/album/2Lq2qX3hYhiuPckC8Flj21 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å poste en sang jeg virkelig liker Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner mr-ottr knall sang fra fra 1960 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å skrive at Master of Puppets er fra 1960, nei, fra 1986. Her er bussen bassist Cliff Burton mistet livet i. Midt i Sverige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner ottr trist da https://open.spotify.com/album/7LZNQn0nVJCEUQXfidfizI Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å høre på en gjeng på fire cellospillere som kaller seg Apocalyptica, som spiller coverversjoner av Metallica. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Offen for å snakke om Apocalyptica. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner NAKO fordi Apocalyptica er ikke helt min type. Hørte nettopp på en låt av Mastodon. En av de beste musikkvideoene Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Banner Offen fordi Mastodon er brukbart, men har ikke hørt stort av dem og ingenting jeg virkelig liker så langt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Banner NAKO for å avsløre sitt forhold til Mastodon. De syns jeg er mye bedre enn Lamb of God-søplet jeg også hørte på en halvtimes tid siden Husket disse bandene da jeg leste om Metallicas norgeskonserter, begge bandene varmet opp på begge Spektrum-konsertene i 2009. Endret 26. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå