Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Banner N4K0 for å fremheve utfordringene ved å være en nissemann. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Banner Mr. Scar for å påstå at det er vanskelig å være nissemann. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Banner TheDarkSapling-SCM fordi han syntes livet som nissemann er enkelt. Endret 23. desember 2019 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Banner Mr. Scar for å påstå at jeg er en nissemann. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Banner DenMørkeSpire because you are the one with the ugliest klær and the longest face! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Banner Off'en for å tro at jeg bor på gata. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi nei, jeg mener Hansi Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Banner Off'en for å blande meg med en som heter Hansi, som jeg overhodet ikke vet hvem er. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi dette er Hansi Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner Off'en for nå er jeg i senga å trøkker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi han ****** til en bjørk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner dere alle rikrig good jul, å spis med måte ikke bli så prop mett så du sprekker da 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å banne flere brukere i ett innlegg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) Banner Off'en nå har han vaske golvetOg har børi vedOg har sett opp fuglebandOg har pynte treNå sett han seg å kvileOg puste på ei stundI mens han vugger vogna så bror hans får en blund Dra krakken bortåt glasetSå sett han seg og serOg prøv og finne leia der julestjerne erDen blankeste ta alleHu er så klar og storHan ser a over taket der a jordmor Matja bor Hu er så snill den stjernaHu blunke kann du sjåOg nå skal han fortjela så du kan høre påDen fyrste gång hu skinteSå laga hu ei bruImilla seg og himmel'n og ei krybbe og ei ku I krybba låg ei liten guttSå rein og blid og go'og mor hass dreiv og stelte'n og far hass stod og loOg gjetergutta der omkringDem kute tel og fråOg bar med seg små lamonger som gutten skull få sjå Ja tel og med tre vise mennDom rei i fleire da'rOg ingen visste vegen og itte hen det barMen stjerna synte leia på himmelkvelven blåSå ingen ta dom gikk bort seg og alle tre fekk sjå Ja det det var fyrste gongen som julestjerna brannOg sea har a brønni i alle verdens landOg såmmå å som hende er stjerna like storDu ser a over taket der a Jordmor Matja bor Endret 24. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å skrive hele julekveldsvisa. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner Offen fordi det er jul. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner NAKO fordi jeg gjetter på at du får noe spillrelatert til jul. Du kan gjerne gjette på hva jeg får. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner Off'en for at han sitter På låven med sin julegrøt så god og søt, så god og søt. Han nikker, og han smiler, og han er så glad, for julegrøten vil han gjerne ha. Men rundt omkring står alle de små rotter, og de skotter, og de skotter. De vil så gjerne ha litt julegodter, og de danser, danser rundt i ring. Men Off'en, se han truer med sin store skje: "Nei, bare se og kom av sted, for julegrøten min den vil jeg ha i fred, og ingen, ingen vil jeg dele med." Men rottene de hopper, og de danser, og de svinser, og de svanser, og de klorer etter grøten, og de danser, og de står om Off'en tett i ring. Men Off far, han er en liten hissigpropp, og med sin kropp han gjør et hopp. "Jeg henter katten hvis dere ikke holder opp! Når katten kommer, skal det nok bli stopp." Da løper alle rottene så bange, ja, så bange, ja, så bange, og de svinser, og de svanser noen gange, og i en, to, tre så er de vekk (vekk, vekk)! 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg spiste grøt igår Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) Banner Off'en for Når han drar i vei. Følg oss ut, følg oss utOver mo og myr Der hvor veien slynger seg I skogens eventyr. Kom nå og bli med til stallen skal du se At Off'en blir så glad når vi skal dra av sted Så tar vi vognen frem og legger selen på Og Off'en vrinsker glad mot deg Hu-Hei, hvor det skal gå! Bjelleklang, bjelleklang over skog og hei. Hør på bjellens muntre klang når Off'en drar i vei. Følg oss ut, følg oss ut Over mo og myr Der hvor veien slynger seg I skogens eventyr. Det klinger over heien En munter melodi Som fuglene i heien Så muntert stemmer i. Bjelleklang, bjelleklang Over skog og hei. Hør på bjellens muntre klang Når Off'en drar i vei. Endret 24. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå