MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner MR-DS for være våken er du det eller sover du nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å tro at DenMørkeSpire sover. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Offen fordi jeg skal kalle deg Doffen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner NAKO fordi han vil kalle meg Doffen. Skjer det, da kaller jeg deg NAKEN Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner BOOMER Dogmeat har fått et navn til NAKEN Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han har sett for mye på det bildet, derav navnet NAKEN Spoiler Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Doffen fordi doff doff doff. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner NAKEN fordi han ser for mye på dette bildet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Off'en for at han vil aldri klare å slå meg, i å ikke poste bilder av favoritt artisten sinn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg har slått deg for lengst Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner off'en for nei, du poster jo enda Lana. Jeg har ikke postet Björk på måder siden nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg misforsto Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner off'en for å klare å misforstå en rå enkel setning. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg overså «ikke» i den setningen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Banner Off'en der misforsto han igjen. Jeg nevnte ikke noe om å overse. ? Jeg lurer på om Off'en er morrans trøtt. Endret 21. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner BRUCE LEE si videre til DOGMEAT han har fått nytt navn hurra NAKEN han er jo det DOGMEAT en hund har ikke klær på seg da passer NAKEN veldig bra GRATIS DOGMEAT BOOMER GRATIS Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Dr. Kjærlighet for å lese denne lyric teksten her. It's not up to you - Björk I wake upAnd the day feels brokenI tilt my headI'm trying to get an angle'Cause the evening I've always longed for It could still happenHow do I masterThe perfect daySix glasses of waterSeven phone callsIf you leave it alone It might just happen AnywayIt's not up to youOh it never really wasIt's not up to youOh it never really wasIt's not up to youWell it never really wasIt's not up to you If you wake upAnd the day feels a-brokenJust lean into the crack(Just lean into the crack)And it will trembleEver so nicelyNotice how it sparkles Down there I can decideWhat I giveBut it's not up to meWhat I get givenUnthinkable surprisesAbout to happenBut what they areIt's not up to youIt's not up to youWell it never really wasIt's not up to youOh it never really wasIt's not up to youOh it never really wasIt's not up to youOh, me, shareIt's not up to youIt's not up to youIt's not up to youOh, it never really wasIt's not up to youWell it never really wasIt's not up to youIt's not up to youIt's not up to youIt's not up to you There's too muchClingingTo peakThere's too muchPressure Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner MR-DS Fylla sitter temmelig tungt igjen Spoiler og de andre folka sover drit i demskallen hans er hekta på en tingden tingen har et fornavn ingenting Spoiler En soloppgang har aldri vært så styggThore Skogmann ville sikkert kalt den 'snygg'Han åpner kjøleskapet, ingenting...størkna blod i håret men ingen sting Spoiler Og om man bare bare hadde ølom man bare bare hadde øl Spoiler Halsen hans er sår, den står i brannHan skrur på springen, får i seg litt vannEn kasse export det var mer enn nokNok til ingenting han gikk amok Spoiler Mens alle brilleballer pimpa vinSpelte han sin rolle bra han var et svinFylla sitter temmelig tungt igjendet han trenger nå er medisin Spoiler Og om han bare bare hadde ølom han bare bare hadde øl Spoiler Han stikker nåklokka er snart femHan går og når den første banen hjemFor i kjøleskapet hjemme er det ølkjøleskapet hjemme er det øl Spoiler øl-øl-øl-øl-øl-øløl-øl-øl-øl-øl-øløl-øl-øl-øl-øl-øløl-øl-øl-øl-øl-øl Spoiler ØL AV JOKKE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å være full igjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner MR-OTTR for ikke være drita nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå