MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner MR-OTTR killer hvem er det Spoiler sam phillips sa til killer svart hvit hånd blir rock and roll Spoiler killer første opptreden tente han på piano på scenen Spoiler han var musikken første vil man Spoiler hvem da gjett da Spoiler «Crazy Arms» «It'll Be Me» «Whole Lotta Shakin' Goin' On» «Great Balls of Fire» «Breathless» «High School Confidential» «What'd I Say» «Another Place, Another Time» «What's Made Milwaukee Famous (Has Made A Loser Out of Me)» «Me and Bobby McGee» «Chantilly Lace» Spoiler The killer Jerry lee lewis Spoiler Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å bytte tilbake til Ace Frehley som profilbildet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner MR-OTTR ,må innrømme en ting rett Spoiler i was made For loving you Spoiler Lick it up Spoiler Talk to me Spoiler Mr speed Spoiler Ladies room Spoiler See you in your dreams Spoiler Take me Spoiler shout it out loud Spoiler King of the night time world Spoiler Room service Spoiler Two timer Spoiler Ladies in waiting Spoiler Geteway Spoiler Anything for my baby Spoiler Do you love me Spoiler Strutter 78 Spoiler Let me go, Rock n roll Spoiler Fire house Spoiler Detroit rock city Spoiler Cold gin Spoiler Beth Spoiler ROCK AND ROLL ALL NITE Spoiler MR-OTTR du har rett jeg liker KISS sanger best Spoiler KISS ARMY NORWAY KISS ALIVE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å putte masse Kiss-sanger inni spoilere. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner MR-OTTR YES Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å bare svare i sin bannebegrunnelse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner STAR CHILDREN Baby, let's put the X in sex Spoiler Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å putte X-en i Sex. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner MR-OTTR YES Leader of the pack Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å være lederen av pakken. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Offen fordi personlig syns jeg både DumDum Boys og mange andre band og artister som Kiss, Michael Jackson, Elvis presley m.fl. er massivt overvurdert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Banner DOGMEAT NÅ SÅ Spoiler Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Spoiler Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Spoiler Og hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eierveldedighet er in for tidagi meg alt du eiertenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerteog tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mitt Spoiler For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengligge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilen kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vileller hvordan dem skal få det tilså. Spoiler Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Spoiler For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min sengligge der i mørket og lytte til min byEn by som alle rømmer tilen kirkegård av drømmerOg ingen veit helt hva dem vileller hvordan dem skal få det tilså. Spoiler Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meghvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med megtenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjorthvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg hvis jeg var deg, hvis jeg var deghvis jeg var deghvis jeg var deg... Spoiler Spoiler Spoiler Endret 21. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet si videre til DumDum NAKO at han kanskje liker deLillos? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Offen fordi tja, joda, litt, liker Neste Sommer. Jokke & Valentinerne liker jeg ikke, delvis pga. stemmen til Jokke. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DOGMEAT Jeg sitter her og hiver drinkerog lurer på om jeg dreit meg ut i gårhva jeg gjør her på et hagepartyer en annen ting jeg prøver å forstå,mens jegtenker over tapte tiderden gang alt var mye enklere enn nåså hvorfor står jeg her og skålermed folk jeg heller vil fornærme og slå Jeg syns dem stirrer ogprater om meg, deter vel best å bøttepå med tequilaMasse kjendiser, masse doldisermasse tjukkaser, plenty av oldiserhva vi enn feirer, såer det et must å være her Det er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler)Du er nå på toppen (sirkuler, sirkuler)Vi later som om vi smiler, vi hater mens vi lerVi prater og vi hilser, vi baksnakker og serser etter drinkefatet, og alt som ellers er gratisHvis du har skikkelig utur nå så er det du som betalerbetaler prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler)hvis du vil nå toppen (distraher, distraher)Med kjeften eller med kroppen (manipuler, manipuler)Det er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler) Jeg burde sikkert prise meg lykkeligfor i det hele tatt å være invitertmen mine gamle negative nykkerfår meg bare full og irritertjeg prøver å klabbe til en fyr somhar gått på nervene mine litt for lengehan dukker kjapt og elegant ogskryter videre om alle sine penger og alle glor på meg, rister på huetjeg trur jeg tar meg en refill tequilamasse ex-stjerner, selvopptatte jævlermasse smiskere som sitter og hvisker omhvem som blir huska, og hvem som blir diska neste år Det er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler)hvis du vil nå toppen (distraher, distraher)Med kjeften eller med kroppen (manipuler, manipuler)Hvis du nettopp har floppa (sirkuler ennå mer)Kanskje du ikke blir droppa hvis du danser og lerMan kan jo aldri vite hva som egentlig skjerDet er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler)Det er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler) Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Call fordi putt lange innlegg som det der i spoiler, please. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DOGMEAT Misforstått, jeg har misforstått Og jeg føler meg jævla dum Spoiler Hjerterått, det er hjerteråttJeg har nådd mitt laveste punkt Spoiler Oversett, jeg har oversettTing jeg burde ha visstEplekjekk, jeg var eplekjekkOg nå ender jeg opp som sist Spoiler I det store racet her i verdenOm hvem som er rikest og penest og bestOg det handler ikke lenger om åFinne en kur mot byllepest, eller kreftEller noe som helst Spoiler Undervurdert, jeg har undervurdertKapitalens harde håndKlassebevisst, er det klassebevisstÅ spare i aksjefond Spoiler Og i så fall, hvilken klasseEr det da man er bevisstSiden underklassen tok sin exitHar fattigdom vært svært diffust Spoiler Nedre middelklasse eller øvre eller rikHvis du ikke kvalifisererSå blir du ikke no' vakkert likEt offer for din egen form for fuktig retorikkPønske ut din hevn på puben, miste siste trikkMiste siste trikk, miste siste trikken hjem Spoiler Overstått det er overståttAll møkka har blitt reinMisforstått, jeg har misforståttOg nå er det alt for seint Spoiler I det store racet her i verdenOm hvem som er rikest og penest og bestOg det handler ikke lenger om åFinne en kur mot byllepest, eller kreftEller noe som helst Spoiler Nedre middelklasse eller øvre eller rikHvis du ikke kvalifisererSå blir du ikke no' vakkert likEt offer for din egen form for fuktig retorikkPønske ut din hevn på puben, miste siste trikkMiste siste trikk, miste siste trikken hjem Spoiler Nedre middelklasse eller øvre eller rikHvis du ikke kvalifisererSå blir du ikke no' vakkert likEt offer for din egen form for fuktig retorikkPønske ut din hevn på puben, miste siste trikkMiste siste trikk, miste siste trikken hjem Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Call fordi jeg aner ikke hvem det der er fra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DOGMEAT JOKKE JOKKE JOKKE Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Calling Dr Love skrev (3 timer siden): Banner DOGMEAT Jeg sitter her og hiver drinkerog lurer på om jeg dreit meg ut i gårhva jeg gjør her på et hagepartyer en annen ting jeg prøver å forstå,mens jegtenker over tapte tiderden gang alt var mye enklere enn nåså hvorfor står jeg her og skålermed folk jeg heller vil fornærme og slå Jeg syns dem stirrer ogprater om meg, deter vel best å bøttepå med tequilaMasse kjendiser, masse doldisermasse tjukkaser, plenty av oldiserhva vi enn feirer, såer det et must å være her Det er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler)Du er nå på toppen (sirkuler, sirkuler)Vi later som om vi smiler, vi hater mens vi lerVi prater og vi hilser, vi baksnakker og serser etter drinkefatet, og alt som ellers er gratisHvis du har skikkelig utur nå så er det du som betalerbetaler prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler)hvis du vil nå toppen (distraher, distraher)Med kjeften eller med kroppen (manipuler, manipuler)Det er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler) Jeg burde sikkert prise meg lykkeligfor i det hele tatt å være invitertmen mine gamle negative nykkerfår meg bare full og irritertjeg prøver å klabbe til en fyr somhar gått på nervene mine litt for lengehan dukker kjapt og elegant ogskryter videre om alle sine penger og alle glor på meg, rister på huetjeg trur jeg tar meg en refill tequilamasse ex-stjerner, selvopptatte jævlermasse smiskere som sitter og hvisker omhvem som blir huska, og hvem som blir diska neste år Det er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler)hvis du vil nå toppen (distraher, distraher)Med kjeften eller med kroppen (manipuler, manipuler)Hvis du nettopp har floppa (sirkuler ennå mer)Kanskje du ikke blir droppa hvis du danser og lerMan kan jo aldri vite hva som egentlig skjerDet er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler)Det er prisen for pop'en (sirkuler, sirkuler) Banner Dr. Kjærlighet for å skrive ekstremt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå