N-4K0 Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Offen fordi han liker rovdyr. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner NAKO for å ikke like rovdyr. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner BOOMER for hva da jo han liker lana Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Bummer for det stemmer, liker LDR Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Off'en for nå begynner han med Lana bildene sine igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å ikke begynne med Björk-bildene sine heller Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner MR-OTTR HELP HELP Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å be om hjelp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 BannerBOONERMas mas, mas over hele linja Spoiler Hei, hvor enn du er i verdenDet er deilig å sløve i skyggenHold deg våken, nå skjerpes greieneStore høvding skvise litt hardere Spoiler Mas, mas, mas over hele linjaMandag hele året,det er ingenting å le avMen jeg kan ikke la væreSplitter pi - ine, Splitter pineSplitter pi - ine, Splitter pine Spoiler Jeg har fått nokk av rush trafikkog sure passasjerer med vassent blikkå, Vi lever alle under piskennoe sier meg at jeg er helt klar for paradissom ligger på ryggen å velter meg å glisermens jeg synger på en salmemens alle mann Spoiler Mas, mas, mas over hele linjaMandag hele året,det er ingenting å le avMen jeg kan ikke la våreSplitter pi - ine, Splitter pineSplitter pi – ine, Splitter pine Spoiler Hei, hvor enn du er i verdenDet er deilig å sløve i skyggenHold deg våken, nå skjerpes greieneStore høvding skvise litt hardere Skjønner ikke vitsen med det Spoiler Mas, mas, mas over hele linjaMandag hele året,det er ingenting å le avMen jeg kan ikke la våreSplitter pi - ine, Splitter pineSplitter pi - ine, Splitter pineSplitter pi - ine, Splitter pineSplitter pi - ine, Splitter pine Spoiler Spoiler Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å synge Splitter Pine av DumDum Boys. Slave liker jeg Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Offen fordi jeg kan ikke uttrykke hvor lei jeg er av Splitter Pine. Totalt overrated sang etter min mening. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner NAKO for å være lei Splitter pine. Hva syns du om de andre sangene av DumDum Boys? Jeg liker Slave selv Jeg husker vi dro hjem i bil fra en hurtigrutetur til Svolvær, og jeg lå og sov under hele Norsk på norsk-sendinga på NRK P1. Da Slave kom på, så voknet jeg Dette minnet fester seg når jeg hører den. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Off'en for å glemme "Ikke faen" sangen. Den sagen syns jeg er kul. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner NAKO fordi æsj, liker ikke Totem-albumet. Vil heller foretrekke Armer og bein. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner BOONER killer Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å snakke om The Killers. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner MR-OTTR killer feil der du Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å bytte profilbilde. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Off to the Races for å ha over 500 følgere på Instagram. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Banner Scarvo for å ta helt feil, halvveis der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå