TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner Dr. Kjærlighet for å overse skit praten min. ????? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) TheDarkSapling - SCM skrev (20 minutter siden): Basjer Off'en for å bæsje sånn. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Banner DenMørkeSpire fordi det er ikke jeg som bæsjer så jævlig. Han er en grisegutt og det var en runkerull... Endret 10. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner MR-OTTR SI TIL MR DS DET MÅ LUKTE DRITT HOS DEG NÅ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet får nor han sover, så skal jeg bæsje i kjøleskapet hans Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner Off'en for å tilgrise mengde vis med sperm. Pc'en hans er helt klissete etter å ha onanert til et rå hett Lana bilde. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg vasker PC-skjermen hver gang etter at jeg har sprutet Fordi jeg skal bruke PC-en senere Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner Off'en for å glemme å vaske tastaturet etter en ekstrem sprut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 BANNER MR-DS Å MR-OTTR KAN IKKE DERE 2 FLYTTE SAMMEN DA? Spoiler Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 TheDarkSapling - SCM skrev (9 minutter siden): Banner Off'en for å glemme å vaske tastaturet etter en ekstrem sprut. Jeg spruter aldri på tastaturet, spruter kun på PC-skjermen Banner DenMørkeSpire fordi altaværingen selv kan holde seg der hjemme Ta og dra på Østlyngens bakeri & konditori, å få deg en tacopizza Har aldri spist den, men en kjenning av meg som var på Sjette gir i vinter spiste dær Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 BANNER BOOMER DU GLEMTE MEG ER DU FULL Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner Bummer fordi jeg skal kalle deg Bummer fra nå av til du slutter å kalle meg Boomer. Mer presisert, en "hot girl bummer" Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner BOOMER SITT BOOMER Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner Bummer fordi han også er en mer presisert "Summer Bummer" Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner BOOMER han døde nå må gå til cheeseburger Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner hot girl bummer for å påstå at jeg døde. Ikke faen om jeg går til Burger King! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner cheeseburger for BOOMER ER DØD ENNÅ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle meg en cheeseburger. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner Offen fordi mmmm, cheeseburger! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 N4K0 skrev (På 5.10.2019 den 8.47): Banner Spreng fordi mmm, namnam Banner NAKO for å si mmmm, nå tenker jeg på et av høydepunktene i Bannetråden v3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Banner DOGMEAT ha ha skal du spise cheeseburger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå