N-4K0 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Love fordi Offen bare mener det som hjelp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner liksom broren min for jeg opplever det som mas når det begynner å bli for mye. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi det er ikke mas. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Offen fordi jeg kan godt skjønne at Sap kan oppleve det som mas når det blir for mange ganger. Det blir jo bedre for deg selv også, Sap, om du klarer å forbedre grammatikken din men det er selvsagt opp til deg, jeg gidder ikke tilby hjelp lenger siden du ikke vil ha det. Jeg må dóg si, hvis jeg hadde dysleksi og slet med rettskriving, hadde jeg gladelig tatt imot hjelp som ble tilbudt for å bli bedre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner NAKO for nå er det fire brukere i tråden! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Off'en for å si videre til liksom broren min om at han glemmer at det er ikke bare dysleksi jeg sliter med. ?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å ha dysleksi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner MR-OTTR HAN PLAGER MR-DS NÅ I DAG, NÅ MÅ DU VÆRE SNILL GUTT DA Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Dr. Kjærlighet for nå sitter sikkert Off'en å se på hopprenn på NRK1. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg sovna av og våkna når Thomas Aasen Markeng hoppa Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Off'en for at han syns hopprenn er kjedelig, siden han duppet av. ????? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for jeg har våkna nå, og leste at rapperen Juice WRLD er død Her er den største hiten hans, har rukket å hørt mye av musikken hans Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Off'en han har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner MR-DS IKKE JEG ELLER. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for han har du sikkert hørt, når du klikker inn på videoen, så kjenner du igjen låta. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Offen fordi jeg misliker det meste av rap og hiphop og sånt by default. Liker rett og slett ikke stilen. Jeg hører heller på Ole Ivars Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner NAKO fordi jeg også har vokst opp med Ole Ivars, i tillegg til Linkin Park og Eminem osv Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner MR-OTTR MIN MUSIKK ER BEST Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi MIN musikk er også best. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner MR-OTTR han tar feil nå, jeg har rett Spoiler Spoiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå