SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg misforstår ikke, hørte ikke på den da, jeg kom på Fall Out Boy fordi han snakker om Fallout. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner MR-OTTR Fallout 4 ER JO DOGMEAT JO. DU ER BERØMT DOGMEAT Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å fortsette å vise oss hundebilder. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) Bannder Off'en for nå skal han ordne seg et bittelite hjem. Endret 8. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å enda være rampete her og der Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner MR-DS Vil du bli medlem i den harde flokkenOg gi din stemme og sjel til heavyrocken Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å bare banne DenMørkeSpire og ikke meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Off'en for å skrike som ei jente. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi han påstår at jeg skriker. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Offen fordi nå i dag har jeg skrudd sammen den nye gamingstolen min. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner NAKO for å skru sammen sin nye gamingstol. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Offen fordi jeg bare har ett stykk gaminglaptop på skrivebordet mitt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner NAKO fordi han ikke la merke til hva som var på stolen på bildet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner offen fordi er det flass? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner NAKO fordi jeg trodde det var s*d Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner Off'en for å tro mye rart over himmel og gjord. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) Banner DenMørkeSpire fordi jeg skal oversette dine skrivefeil i Google Translate til engelsk fra nå av til du får grammatikken din til å gå på skinner Endret 8. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Off to the Races skrev (7 minutter siden): Banner DenMørkeSpire fordi jeg skal oversette dine skrivefeil i Google Translate til engelsk fra nå av til du får grammatikken din til å gå på skinner Nå syns jeg du begynner å klage for mye om skrive feilene mine. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi han glemte å banne meg. Latias skrev (På 1.12.2010 den 12.42): - Alle innlegg skal inneholde banning av brukeren over. Alt annet blir rapportert og slettet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Banner MR-OTTR SI TIL MR-OTTR DET BILDE ER FOR LITE Å SE PLZ FÅ ET STØRRE ET, DU HAR KLAGA NOK PÅ MR-DS FOR NÅ LA HAN VÆRE DA PLZ IKKE FÅ MEG SINT DER PLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå