MR SPEED Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner MR-OTTR jeg har hatt det gøy avfryse en fryser å vaske Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha skrevet et ord jeg aldri har hørt om før Spoiler Turborunk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner TR han har aldri hørt om det ordet før. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle meg TR. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Off'en for å glemme å banne reklamen. ¦3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi hannj e litt av en toillball. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Off'en for å sitte sånn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å dodle didle dadle med dildoen sin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Off'en for han trur mye rart. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi han også gjør det Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Off'en for han tror på mye mer rart en meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi han er «Kong Tullekopp». Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Offen fordi "turborunk", haha, da går det unna Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner NAKO fordi ordet «turborunk» oppsto når Ringer Dr Kjærlighet la inn to av et og samme bilde av Lana blant mange bilder i VR. Jeg forklarte han at jeg ikke giddet å turborunke, fordi det var mange pene bilder der Var det et bilde av Lana jeg runket til blant dem, så var det Spoiler bildet jeg har postet i PM for en stund siden, hvor hun har skinnjakke på, der hun ser utrolig søt og pen ut Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Offen fordi det samme som jeg linket for en stund siden? Har noen av dere forresten prøvd den nye Cola Cinnamon? Jeg prøvde den i går, men syns ikke det var noe særlig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner NAKO fordi det er denne. Men Coca-Cola Cinnamon syns jeg smaker greit. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Offen fordi det bildet der ja Ok, jeg syns ihvertfall ikke den er verdt å kjøpe igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner NAKO for å ikke kjøpe Coca-Cola Cinnamon igjen. Oppdaga en variant også uten sukker på storflasker inne på Extra Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Offen fordi jeg så den på storflaske også, men mener det var vanlig, ikke sukkerfri. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner NAKO fordi jeg så begge på storflaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå