SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for jeg har ikke nødvendig interesse av Lego så som du har. Spoiler Du ser jo det, jeg bestilte to billetter til Feuerzone (stående felt helt fremme ved scenen) til 1 685 kr per billett, pluss to billetter til shuttlebuss tur/retur Granåsen til 150 kr per billett. Alt ligger da på 3890 kr inkludert avgifter. GLEDER MEG TIL Å BLI DYNKET I SKUM Spol til 2:26 for SKOM SKOM SKOM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Banner Off'en for, husket du at du husket ei huske? ??? Endret 6. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi han husker så jævlig mye. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Banner Off'en for jeg klarer så vidt å huske at jeg har husket ei huske. Husker du at du har husket ei huske? Endret 6. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å nevne "huske" seks ganger. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Offen fordi jeg har solgt leiligheten min i dag, snart blir det peng i kassa. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner NAKO for å selge leiligheten sin. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Off'en Hoffen for å spise Hoff Opp Høgde poteter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å spise Hoff Opphøgde potteter. Det liker jeg LAGES PÅ FEM MINUTTER!!! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR HØGG HØGG HØGG Morpottet Boogie Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner dere begge for vill reklamere. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for nå har jeg sett meg lei av at andre folk her banner mer enn en bruker om gangen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner MR-OTTR Si videre til MR-DS er du blind jeg heter DR LOVE IKKE DERE BEGGE da plz ds banne bare meg ikke begge 2da ds plz plz Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Låven fordi jeg skal kalle deg Låven så lenge du fortsetter å kalle meg Dogmeat Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner NAKO for å kalle Ringer Dr Kjærlighet for en låve. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Off to the Races skrev (15 timer siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for jeg har ikke nødvendig interesse av Lego så som du har. Vis skjult innhold Du ser jo det, jeg bestilte to billetter til Feuerzone (stående felt helt fremme ved scenen) til 1 685 kr per billett, pluss to billetter til shuttlebuss tur/retur Granåsen til 150 kr per billett. Alt ligger da på 3890 kr inkludert avgifter. GLEDER MEG TIL Å BLI DYNKET I SKUM Spol til 2:26 for SKOM SKOM SKOM Banner MR-OTTR yes Er et stolt medlem av Brikkelauget Brikkelauget for norske LEGO-entusiaster jeg er en av de. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å være stolt medlem av Brikkelauget. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) N4K0 skrev (3 timer siden): Banner Låven fordi jeg skal kalle deg Låven så lenge du fortsetter å kalle meg Dogmeat Banner DOGMEAT ha ha ha bare gjør det, du slipper aldri unna faen skappet mitt Endret 7. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Banner Låven fordi greit Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) Banner NAKO fordi her er twitterbrukeren Ringer Dr Kjærlighet har henta bildet fra: https://twitter.com/n4k0fuenla Endret 7. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå