MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Off to the Races skrev (5 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for å dikte om Forelska i lærer’n til Lana. Hun har brune øyne. HUN ER FORELSKET I MEG Banner LOVER BOY KICK START MY HEART Spoiler When I get high I get high on speedTop fuel funny car's A drug for meMy heart, my heartKick start my heartAlways got the cops Coming after meCustom built bike doing 103My heart, my heartKick start my heart Oh, are you ready girls?Oh, are you ready now?Ooh, yeahKick start my heart Give it a startOoh, yeah, baby Ooh, yeahKick start my heart Hope it never stopsOoh, yeah, baby Skydive naked From an aeroplaneOr a lady with a Body from outer spaceMy heart, my heartKick start my heartSay I got trouble, Trouble in my eyesI'm just looking for Another good timeMy heart, my heartKick start my heart Yeah, are you ready girls?Yeah, are you ready now?Oh, yeahKick start my heart Give it a startOh, yeah, baby Ooh, yeahKick start my heart Hope it never stopsOh, yeah, baby When we started this bandAll we needed, needed was a laughYears gone by, I'd say we've kicked some assWhen I'm enraged Or hittin' the stageAdrenaline rushing Through my veinsAnd I'd say we're still kickin' ass Oh, ah, it kick start my heartI hope it never stopsAnd to think, we did all of this, to rock Oh, yeahKick start my heart Give it a startOh, yeah, baby, Oh, yeahKick start my heart Hope it never stopsOh, yeah, baby Oh, yeahKick start my heart Give it a startOh, yeah, baby Oh, yeahKick start my heart Hope it never stopsOh, yeahKick start my heart Endret 6. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle meg en loverboy. Spol til 2:24 for musikken Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Banner MR-OTTR si videre til DOGMEAT det er julepresanger i pakkene + lego for 8000.kr DOGMEAT UNDER HER Endret 6. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise oss et bilde vi har null relasjon til. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR DU BANNER DET I BILDE, Å DET ER DET BILDE DU MENTE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise meg ting man aldri skal banne, man skal kun banne ene og alene brukeren over seg. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Dr Love fordi jeg begynner å bli lei av å se det hundebildet som jeg har null relasjon til. Hva er greia med det? Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har brukt det eller linket til det eller noe, annet enn at jeg selv har sett det før. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner NAKO fordi Ringer Dr Kjærlighet har googla N4K0, og så fant han dette når han søkte på bilder. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR Riktig det fant det p internett navnet N4K0 DER Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for GJETT HVA JEG GJORDE IDAG Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR du runka til L Å D Å R DET BLIR LANA DEL REY YEAH YEAH Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg runker ikke til Lana Del Rey idag... Stikkord: 3 580 kr. Endret 6. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR Are you ready Steve? Uh-huh Andy? Yeah Mick? Okay Alright fellas - let's go! Spoiler Oh it's been getting so hard Living with the things you do to me My dreams are getting so strange I'd like to tell you everything I see Spoiler Oh and see a man at the back as a matter of fact His eyes are as red as the sun And the girl in the corner let no one ignore her Cause she thinks she's the passionate one Spoiler Oh Yeah! It was like lightning Everybody was frightning And the music was soothing And they all started grooving Spoiler Yeah, Yeah, Yeah-Yeah-Yeah And the man in the back said everyone attack And it turned into a ballroom blitz And the girl in the corner said boy I want to warn you It'll turn into a ballroom blitz Ballroom blitz, ballroom blitz, ballroom blitz, ballroom blitz Spoiler Oh reaching out for something Touching nothing's all I ever do Oh I softly call you over When you appear there's nothing left of you Spoiler And the man in the back is ready to crack As he raises his hands to the sky And the girl in the corner is everyone's mourner She could kill you with a wink of her eye Spoiler Oh Yeah! It was electric So perfectly hectic And the band started leaving Cause they all stopped breathing Spoiler Oh Yeah! It was like lightning Everybody was frightning And the music was soothing And they all started grooving Spoiler It's it's a ballroom blitz It's it's a ballroom blitz It's it's a ballroom blitz Yeah, it's a ballroom blitz Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han ikke gjetta på stikkordet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR hm billett til metallica konsert sorrry du Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Dr. Løve for å crye sånn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 banner MR-DS Mas, mas, mas over hele linjaMandag hele åretDet er ingenting å le av Spoiler Hei, hvor enn du er i verdenDet er deilig å sløve i skyggenHold deg våken, nå skjerpes greieneStore høvding skvise litt hardere Spoiler Mas, mas, mas over hele linjaMandag hele åretDet er ingenting å le avMen jeg kan ikke la væreSplitter pi - ine, Splitter pine Spoiler Jeg har fått nokk av rush trafikkOg sure passasjerer med vassent blikkÅ, Vi lever alle under piskenNoe sier meg at jeg er helt klar for paradisSom ligger på ryggen å velter meg å gliserMens jeg synger på en salmeMens alle mann Spoiler Mas, mas, mas over hele linjaMandag hele åretDet er ingenting å le avMen jeg kan ikke la våreSplitter pi - ine, Splitter pineSplitter pi – ine, Splitter pine Spoiler Hei, hvor enn du er i verdenDet er deilig å sløve i skyggenHold deg våken, nå skjerpes greieneStore høvding skvise litt hardereSkjønner ikke vitsen med det Spoiler Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la våre Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Embed MORE ON GENIUS Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Banner Dr. Kjærlighet for og si videre til Off'en at nå er ho Lana opptatt. Og Off'en er singel igjen. Endret 6. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Calling Dr Love skrev (1 time siden): Banner MR-OTTR hm billett til metallica konsert sorrry du Feil, det er billetter til ekstrakonserten med Rammstein i Granåsen 27. juli Banner DenMørkeSpire for å ta grundig feil, jeg og Lana lever ennå i beste velgående sammen. Opptatt? Ja, på do Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR det var dyrt, sløseri med penger da tenk mange lego sett du kunde fått for 3 580 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå