SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å påstå at jeg er blind. Hadde jeg vært det, så hadde ikke jeg vært her Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR du bruker goood tid på å banne da ER DU BLIND SER IKKE DET HER Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for nå ser jeg det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR han ser det. gratis ottr det er jobbe dag Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Dr Love fordi jeg skal hente en pakke med noen nye klær i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner NAKO venter 9 pakker til fra etter black fredag har hentet 8 til 9 pakker her om dagen.... jeg gikk amok på black fredag Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Dr Love fordi det høres ut som du stadig bruker flere månedslønner på ting og tang Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner DOGMEAT JA RIKTIG Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Dr Love fordi jeg har ikke på langt nær plass til så mye som du stadig kjøper Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner NAKO for da må du rydde, ellers går jeg på rød løper Nå lager jeg rim på forrige persons innlegg Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Offen fordi det er ikke snakk om rydding, skal jeg få plass til så mye som Dr Love kjøper, må huset bygges på Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner NAKO fordi han vil bygge ut huset sitt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Nako hus firehouse Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han vil «Burning Down the House» som i sangen til Talking Heads. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner MR-OTTR bedre video her Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise meg en låt fra Kiss sitt debutalbum fra 1974. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner gromgutten til lana han er våken nå hurra Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle meg gromgutten til Lana Drømmer om Lana dag og natt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 BANNER MR-OTTR Lana del rey sitter foran meg på første radLana har, blåe øyne, er bestandig gladJeg er forelska i lana girl, men jeg får det ikke fremJeg sender lapper, men jeg får' svar ho skriver jeg elsker deg sier lana til megLana synes at jeg søtLana er forelska, men det er i meg Hun er forelska i megForelska i dr love yeah åh-åh-åhHo lana er vilt forelska i megOg jeg er forelska i lana jenta mi lana vår er 34 år å jeg er 49 år vi er 2 dutleduerHan har sexy kropp å finne former og har brunt svart hårLana er bare min min min Og jeg er real kåt på lana del rey nåHun sier "kom tilbake om et minutt så skal knulle Hun er forelska i meg , Hun er forelska i l dr love åh-åh-åhForelska i i dr love åh-åh-åhHun er forelska i dr loveOg det eri meg LANA LANA LANA LANA Å BRE MEG I SAMME ROM BARE VI 2 I SENGA 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Calling Dr Love skrev (4 minutter siden): BANNER MR-OTTR Lana del rey sitter foran meg på første radLana har, blåe øyne, er bestandig gladJeg er forelska i lana girl, men jeg får det ikke fremJeg sender lapper, men jeg får' svar ho skriver jeg elsker deg sier lana til megLana synes at jeg søtLana er forelska, men det er i meg Hun er forelska i megForelska i dr love yeah åh-åh-åhHo lana er vilt forelska i megOg jeg er forelska i lana jenta mi lana vår er 34 år å jeg er 49 år vi er 2 dutleduerHan har sexy kropp å finne former og har brunt svart hårLana er bare min min min Og jeg er real kåt på lana del rey nåHun sier "kom tilbake om et minutt så skal knulle Hun er forelska i meg , Hun er forelska i l dr love åh-åh-åhForelska i i dr love åh-åh-åhHun er forelska i dr loveOg det eri meg LANA LANA LANA LANA Å BRE MEG I SAMME ROM BARE VI 2 I SENGA Banner Ringer Dr Kjærlighet for å dikte om Forelska i lærer’n til Lana. Hun har brune øyne. HUN ER FORELSKET I MEG 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå