SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg kan hjelpe Ace Frehley med hver en piksel på et bilde. Jeg tror han ikke fikk med seg at han røska i snabelen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for at han tror at Dr. Kjærlighet har en ordentlig snabel. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg mener tisseluren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for, åh, du mener løken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for han skal svi løken. Spoiler Jeg mener grønnsaken. Svi løken i stekepanna... Mens du hører på denne Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Banner Off'en for at han mener at Dr. Kjærlighet holder på å super runker så mye at løken tarfyr. Endret 5. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Banner DenMørkeSpire fordi han driver ikke å runker så mye at tisseluren tar fyr. "Tar fyr" Da kommer du til friksjon. Endret 5. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for ødelegge vitsen min. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-DS MYE SILIKON Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han liker silikon bedre enn naturlige pupper Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR tenkte MR-DS kunne teste silikon da, hva sier du MR-LEE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ace Frehley fordi han ser god forskjell. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR RIKTIG du så riktig det er space ace Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi du besto testen Til venstre, Ace Frehley, opprinnelig gitarist. Til høyre, Tommy Thayer, nåværende gitarist. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR ser det på malinga i trynne Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ikke gå krigsstien, krigsmaling i tryne. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Tȟatȟáŋka Íyotake for han er sitting bull Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å kalle meg en "Sitting Bull", da tenker jeg på barndomsminner... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR han liker is Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for det stemmer Liker du også is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå