SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Latias skrev (På 1.12.2010 den 12.42): - Ikke lov å banne seg selv. Det er riktignok lov å bumpe tråden om ingen har skrevet noe på TO timer. To timer betyr to timer. Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han brøt en av trådens regler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR DET GJORDE JEG IKKE LES FOR FAEN MEG BANEFRI KOMMENTAR STO DET Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi bannefri kommentarer er heller ikke tillatt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Off to the Races skrev (56 minutter siden): Ikke noe uthenging av andre brukere Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å endre på sitaten min. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Banner SØNNEN NÅ GJØR DU SOM FAREN DIN SIER, GÅ I SKAMMEKROKEN MED DEG SØNN Endret 5. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg er over 18 år Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR HØGG HØGG HØGG GAMLE BILER Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Off to the Races skrev (11 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg er over 18 år banefri kommentar https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1Ettgzs3j3Mfcr Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Off to the Races skrev (8 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg er over 18 år BannerDr. Kjærlighet for å si videre til Off'en for jah, 18 år og noen par månder gammel, er ikke sikker helt nøyaktig da. Om to uker og fire dager blir jeg 37 og 4 månder gammel. ??♀️???????☯️?️? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å poste etter seg selv, det vil jeg helst ikke se Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for å banne feil person. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-DS JEG ER KÅT Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banenr Dr.Kjærlighet for at noen gjorde ham kåt. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Calling Dr Love skrev (41 minutter siden): Banner MR-DS JEG ER KÅT Banner Ringer Dr Kjærlighet for å bytte profilbilde til Ace Frehley selv... eller Tommy Thayer hvis jeg fikk lov til å kalle det... Banner DenMørkeSpire fordi jeg lurer på hvorfor han ble kåt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for, kanskje han fant en lego modell som han likte enda mer en de han har. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi du tar feil, han så på bilder av... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) ...lego modell av Lana. ??? PS: Jeg banner deg Off'en for uten grund. Endret 5. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi Lego-modell av Lana Del Rey finnes ikke. Jeg tror han røsker i snabelen til... Spoiler dette bildet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Banner Off'en for kanskje Dr. Kjærlighet har laget eller skal lage en lego modell av Lana. Av akkurat det bildet. ???? Endret 5. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå