MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR han er goooo gutten til lana del rey Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi det stemmer Godgutten til Lana Del Rey Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner liksom sønnen min Off'en får å poste et Lana bilde. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å ennå kalle meg en liksomsønn Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for at han gjør liksom faren sin lei seg. ??????????????????????? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi Ringer Dr Kjærlighet er MIN liksomsønn Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for å ha to liksom fedre. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 BANNER DENMØRKESPIRE FOR SLUTTER DU IKKE MED LIKSOMFARTJATET DITT, SÅ FORLATER JEG DENNE TRÅDEN FOR GODT! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for å dyrke et nytt ord for liksom. ???? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 BANNER DENMØRKESPIRE FORDI JEG BLIR IRRITERT AV DENNE JÆVLA EMOJIEN DU BRUKER HELE TIDA! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for å være en liten hissigpropp over for en bitteliten bagatell ting. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for nå har du sluttet med vaset ditt! over og ut Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for å påstå at jeg har en vase. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg mener ikke vase, jeg mener vas som i tull og tøys, morsomheter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for å snakke masse tull og vas. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for nei, det er han som snakker tullprat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Off'en for der gjør han det igjen, snakker masse tull og vas. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi vi kan ikke la være å slutte med det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR jeg sier en ting TOO FAST FOR LOVE yeah baby Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Off to the Races skrev (59 minutter siden): Banner DenMørkeSpire fordi Ringer Dr Kjærlighet er MIN liksomsønn Bane fri kommentar er omvent å jeg kunde vært faren din er eldre en ds MR-DS er 35.år jeg er 49.år å full av faen er vi begge 2 ds ikke bli sur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå