TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Banner Off'en for å glemme å gratulere meg. ?????????????????????????? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 TheDarkSapling - SCM skrev (3 minutter siden): Banner Off'en for, jeg klarte første blå belte i karategraderingen i dag.????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Banner DenMørkeSpire for gratulerer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Banner mr-ottr ja legg inn bildev i 3d å gratullere Til mr-lee da er det brunt belte du å svart belte MR-LEE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Banner Ringer Dr Kjærlighet for her er Lana i 3D Dette bildet kjenner du sikkert igjen, bildet ble brukt til singelcoveret til Video Games, låta hun slo gjennom med. Endret 4. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Banner MR-OTTR HO ser så lei seg ut stakker lana der Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for sånn ser det faktiske coveret til singelen Video Games ut, sammenlignet med 3D-bildet: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Banner MR-OTTR jo ho ser lei seg ut står på mitt der sorry Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å påstå at Lana ser trist og lei seg ut på coveret til Video Games. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Calling Dr Love skrev (1 time siden): Banner mr-ottr ja legg inn bildev i 3d å gratullere Til mr-lee da er det brunt belte du å svart belte MR-LEE Banner Dr. Kjærlighet for å kalle meg for Mr-Lee. Ps: Det er uaktuelt for meg gradere til brunt eller svart belte. Kommer til å stoppe på siste gul. Uansett, takk skal du ha. ?? Endret 5. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi han ikke bannet brukeren over seg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Banner lille bane Off'en for nå vil han også ha et blått belte i karate som sin liksom far har. ????? Endret 5. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Sap fordi grattis med graderingen, liksombror Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Dogmeat for han har en lille bror MR-LEE Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) N4K0 skrev (2 timer siden): Banner Sap fordi grattis med graderingen, liksombror Takker bukker og neier. Calling Dr Love skrev (2 timer siden): Banner Dogmeat for han har en lille bror MR-LEE Banner Dr. Kjærlighet for å kalle liksombroren min for Dogmeat. ??? Endret 5. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Sap fordi Dr Love kaller meg dogmeat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner liksom broren min for, jah jeg så det. Men jeg likte ikke at han kalte deg for det. ??? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Sap fordi det er fint at du bryr deg, men det er bare en spøk, dessuten bryr det meg null og niks om folk kaller meg noe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner DOGMEAT si videre til MR-LEE dogmeat er jo hunden i fallout spilla da? MR-LEE VÅKN OPP DA ta positivt ang navnet hvis jeg hadde ment noe vont med det navnet så hadde jeg aldri skrive det, men navnet er på verdens kuleste hund Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise bilde av en geipende hund. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Banner MR-OTTR han mener DOGMEAR GEIPER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå