N-4K0 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Banner Sap fordi han liker bjørketrær. Jeg slenger på geipeemojien av og til når jeg føler at det jeg skriver eller måten jeg skriver det kanskje kan få meg til å virke krass eller irritert. F.eks. "Du sa det!" kontra "Du sa det! " Endret 2. desember 2019 av N4K0 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Banner NAKO fordi denne emojien brukes også når vi snakker om runking og spruting Endret 2. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner Offen fordi jeg har merket det Nå er jeg ikke fan av å lese om spruting her på forumet, må jeg innrømme, men for all del. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner NAKO fordi det jeg mener med spruting er å sprute vann i dusjen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner liksom broren min for han er ikke fan av runking og spruting. ??? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Banner Offen fordi det var som svarte! Jeg postet etter deg, så kom plutselig Sap imellom så jeg måtte redigere innlegget og når jeg oppdaterte sida var jeg plutselig foran Sap. Endret 2. desember 2019 av N4K0 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for vi snakker om sånt sjeldent her. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner Offen fordi det ble tull med rekkefølgen her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Banner NAKO for å tulle med rekkefølgen. Husker du forslaget ditt til kallenavn som var RunkeMobil? Et slikt navn hadde ført til at moderatorene ville pælme oss ut Endret 2. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner Offen fordi rekkefølgen ble fortullet. Jeg prøver å lage en liste over brukernavnene jeg har hatt her på forumet, jeg kommer på Major Kloss, Lord MacVerk og N4K0, men mener bestemt det er noen til. Husker dere dem? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner han over meg får å rask trykker. ??? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner Sap for å poste en trippelgeip. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner NAKO fordi her er ordentlig trippelgeip: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner Off'en får å han trur det er et ordentlig tulle gjeip. Dette er ordentlig tulle gjeip. ??????? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner Offen fordi her skal du få ein geip: ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Banner NAKO fordi jeg fant noen brukernavn som er litt i overkant: Sæd Sæd-is Pluss fire brukere som har «runke» i navnet sitt. En geip til? Endret 2. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner liksom broren min Nako for å vis en monsrus emoji. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å banne feil person. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner Off'en for jeg kan ikke noe for at dere er for ivrig rask å trykke. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å ikke lese seg oppi brukernavn jeg snakket om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå