SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Banner NAKO fordi han har ingen interrese for VR. Jeg snakka til Ringer Dr Kjærlighet om VR, ikke deg Endret 1. desember 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Off to the Races skrev (2 timer siden): Banner NAKO fordi han har ingen interrese for VR. Jeg snakka til Ringer Dr Kjærlighet om VR, ikke deg Banner MR-OTTR forklare det er ikke Virtual reality (VR) da men det er Mixed reality (MR) Spoiler les her Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg mente MR, har du lekt deg med flere bilder med Lana? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Off to the Races skrev (1 minutt siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg mente MR, har du lekt deg med flere bilder med Lana? Banner MR-OTTR nei ikke etter begynte på 75192 satt en pause der Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi gjør du det når 75192 er ferdig? Alle bildene jeg har postet ok? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Off'en for at jeg sov mye lengere en planlagt, våknet for ca halvtime siden. Planen var at jeg skulle egentlig våknet for ca 3 og en halvtime siden. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å ha sovet dårlig inatt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Off to the Races skrev (1 time siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi gjør du det når 75192 er ferdig? Alle bildene jeg har postet ok? Ja men ikke alle bilder av lana liker jeg da hva jeg gjør 1 bygge Pocher Lamborghini Aventador - 1:8 - Orange 2 bygge Tamiya Trekkvogn Grand Hauler - Kit 3 bygge DJI RoboMaster S1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise oss tre ting han liker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Off'en for å nevne noe om de tre tingene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å kommentere hva jeg kommenterte. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner MR-OTTR jeg kommentere hva du kommenterte copy fra deg her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å geipe så fælt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Off to the Races skrev (3 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for å geipe så fælt. Banner MR-OTTR GEIPE TIL DEG Spoiler Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for jeg trodde du skulle vise meg LDR geipe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner mr-ottr den har jeg sett, ho før Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha sett den før. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner MR-OTTR han har sett den før. Spoiler jeg oxo Spoiler hellstrøm å truls har jeg sett før Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ha sett enda flere ting før. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Banner MR-OTTR ja nå ser jeg på lana del rey over meg ikke i taket da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå