SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi Johann André Forfang og Robert Johansson er diska Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Off'en for å ikke banne meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner DenMørkeSpire fordi Ringer Dr Kjærlighet geipe noe jævlig istad Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Off to the Races skrev (1 minutt siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi Johann André Forfang og Robert Johansson er diska Banner MR-OTTR er det ikke bra det da, da slipper vi se den sports dritten da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi sport er artig å få med seg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner OTTR tullet bare Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi vi får se hvordan de andre nordmennene får det til i Ruka Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Off to the Races skrev (19 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi vi får se hvordan de andre nordmennene får det til i Ruka Banner MR-OTTR når det er OL slår du av mobilen din da, beste kameraten min han leser det sikkert han slår av mobilen helt 100% da er OL han er 110% SPORTS IDIOT IKKE SANT PEKKY ha ha men JEG plager han litt exstra da med mld da ha ha mye mye han blir sint da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for NÅ FIKK VI DET TIL! https://www.vg.no/sport/hopp/i/Ad5Qvn/tande-sikret-norsk-hoppjubel-etter-disk-troebbel Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Off to the Races skrev (12 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for NÅ FIKK VI DET TIL! https://www.vg.no/sport/hopp/i/Ad5Qvn/tande-sikret-norsk-hoppjubel-etter-disk-troebbel Banner MR-OTTR når det er OL slår du av mobilen din da, beste kameraten min han leser det sikkert han slår av mobilen helt 100% da er OL han er 110% SPORTS IDIOT IKKE SANT PEKKY ha ha men JEG plager han litt exstra da med mld da ha ha mye mye han blir sint da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å få meg til å slå av mobilen min. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner MR-OTTR Da det er OL da ser vi ikke deg her på forumet da, du sitter vel med trynet ditt trykka inn i tv ditt da, du hadde vel ikke sett hvis jeg stjeler mobilen da for TRYNNET ditt er trøkka så jevlig inn i tv da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for det er ikke OL nå, skal vel nå trykke trynet mitt inn i trynet til... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Off to the Races skrev (9 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for det er ikke OL nå, skal vel nå trykke trynet mitt inn i trynet til... Banner MR-OTTR vet det da Sommer-OL 2020. Fra: fredag 24. juli Til: søndag 9. august da ser vi ikke sport idioten her i forumet da sitter han klistra til tv Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi klistra til TV? Ikke alltids, må lage mat, må sove, må ut å handle... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Off to the Races skrev (1 minutt siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi klistra til TV? Ikke alltids, må lage mat, må sove, må ut å handle... Banner MR-OTTR det er pekky som er sports idioten å pekky er beste kammeraten min å han sitter å leser allt med det jeg skriver her Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for Pekky er ikke meg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner MR-ÆÆ har du drekke hæææææ igjen din fyllik da DIN smug dranker er du MR-ÆÆ IGJEN FYLLA HAR SKYLDA Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å være på hæææææ-flaska. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Off'en for å drikke Hææ igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå