SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Banner DenMørkeSpire fordi når det gjelder min del, musikken, så er det jo godt å ha noe fysisk liggende. Har jo alle studioalbumene til Metallica, Lana Del Rey, Avicii og Ed Sheeran på CD Men ellers hører jeg også på Spotify iblandt. Endret 30. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner MR-DS enig der kjøper spilla til ps4 xbox switch hos gamezone pc steam ++++++ vr 3d 2d 1d Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han overså en banning her. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Off'en for å 1bø 2bøø 3bøøø 4bøøøø 5bøøøøø 6bøøøøøø 7bøøøøøøø 8bøøøøøøøø 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å spøketelle til 30. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Banner Off'en for nå skal han Zzzzzzz. Samme med Dr. Kjærlighet, han skal også Zzzzzzz. Samme med meg, jeg skal også Zzzzzzzz. Samme med Ari-ZO, ho skal også Zzzzzzzzz. Samme med Gavegort, han skal også Zzzzzzzzz. Samme med N4K0 også, han skal også Zzzzzzzzzz. Samme med Ciaran, han skal også Zzzzzzzzzzzzz. Samme med Ciara, ho skal også Zzzzzzzzzzzz. Samme med Mr-SG, han skal også Zzzzzzzzzzzzz. Samme med Lana, ho skal også Zzzzzzzzzzz. Samme med Björk, ho skal også Zzzzzzzzzzzz. Samme med Pliscin, han skal også Zzzzzzzzzzzzzz. Samme med resten av DN, denne siden skal også Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Endret 30. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Off to the Races skrev (2 timer siden): Banner DenMørkeSpire fordi når det gjelder min del, musikken, så er det jo godt å ha noe fysisk liggende. Har jo alle studioalbumene til Metallica, Lana Del Rey, Avicii og Ed Sheeran på CD Men ellers hører jeg også på Spotify iblandt. Banner mr-ottr spillene på harddisken til ps4 xbox diverse der kan du ikke selge da men spilla til mr-ds kan man selge 1 .kr byr jeg da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Dr. Kjærlighet for å både å ikke banne meg og at mine spill er ikke til salgs. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Sap fordi jeg er late to the party, men jeg slenger inn her: Team Cola Team Ribbe Jeg liker Pepsi Max Lime, men generelt sett foretrekker jeg langt på vei Cola. Og jeg liker både ribbe og pinnekjøtt, men må nok gå for ribbe. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Banner NAKO for å slenge på motsatt team som meg. Spoiler NAKO, husker du denne? Vi husker sikkert denne pga første tekstlinje, som egentlig er for sterk kost... Det er ikke derfor jeg slenger meg på Team Pepsi Endret 30. november 2019 av Off to the Races Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Offen fordi jeg kan ikke huske å ha sett noe om den før, heller ikke hørt den, men det hun sier er vel bare en fin bonus for deg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner NAKO for å ha hørt Cola av Lana Del Rey. My pussy tastes like Pepsi Cola Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner MR-OTTR liker ribbe da, men pinnekjøtt har ikke smakt før, men har hørt det smaker som får lam å det der nei takk ugg, cola her takk pepsi går an til nød. min favoritt må jo si det er stek på julaften Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å avsløre hans Pepsi-forbruk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner MR-OTTR COLA TAKK er cola haloliker husker ikke om jeg har skrevet dete her før etter 3 boxser cola angst i bryste etter 4 boxsen var det borte er jeg syk drikker cola.... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å drikke mye Coca-Cola. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Calling Dr Love skrev (1 time siden): Banner MR-OTTR liker ribbe da, men pinnekjøtt har ikke smakt før, men har hørt det smaker som får lam å det der nei takk ugg, cola her takk pepsi går an til nød. min favoritt må jo si det er stek på julaften Banner Off'en for å si videre til Dr. Kjærlighet for pinnekjøtt er også saltet. Jeg er ikke så glad i salt, pinnekjøtt kan variere hvor saltet den er. Alle de gangene jeg har prøvd pinnekjøtt, så har den vært for saltet. Endret 30. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner MR-DS ang ribbe kan like det hvis svoren er sprø å hvis hellstrøm hadde laget ribba her da, for da hadde jeg forspist meg x10 da 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg fikk ikke bannet DenMørkeSpire Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Banner Dr. Kjærlighet for at det er svorene som er best på ribben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå