Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Banner DenMørkeSpire fordi når det gjelder min del, musikken, så er det jo godt å ha noe fysisk liggende. Har jo alle studioalbumene til Metallica, Lana Del Rey, Avicii og Ed Sheeran på CD :p Men ellers hører jeg også på Spotify iblandt.

Endret av Off to the Races
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner Off'en for nå skal han Zzzzzzz. Samme med Dr. Kjærlighet, han skal også Zzzzzzz. Samme med meg, jeg skal også Zzzzzzzz. Samme med Ari-ZO, ho skal også Zzzzzzzzz. Samme med Gavegort, han skal også Zzzzzzzzz. Samme med N4K0 også, han skal også Zzzzzzzzzz. Samme med Ciaran, han skal også Zzzzzzzzzzzzz. Samme med Ciara, ho skal også Zzzzzzzzzzzz. Samme med Mr-SG, han skal også Zzzzzzzzzzzzz. Samme med Lana, ho skal også Zzzzzzzzzzz. Samme med Björk, ho skal også Zzzzzzzzzzzz. Samme med Pliscin, han skal også Zzzzzzzzzzzzzz. Samme med resten av DN, denne siden skal også Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
Off to the Races skrev (2 timer siden):

Banner DenMørkeSpire fordi når det gjelder min del, musikken, så er det jo godt å ha noe fysisk liggende. Har jo alle studioalbumene til Metallica, Lana Del Rey, Avicii og Ed Sheeran på CD :p Men ellers hører jeg også på Spotify iblandt.

Banner mr-ottr spillene på harddisken til ps4 xbox diverse der kan du ikke selge da men spilla til mr-ds kan man selge 1 .kr byr jeg da ERTE.png.9af25c40bb1fcc24e328047e964c6b1e.png

Lenke til kommentar
Calling Dr Love skrev (1 time siden):

Banner MR-OTTR  liker ribbe da, men pinnekjøtt har ikke smakt før, men har hørt det smaker som  får lam å det der nei takk ugg,  cola her takk pepsi går an til nød. min favoritt må jo si det er stek på julaften :thumbs:

Banner Off'en for å si videre til Dr. Kjærlighet for pinnekjøtt er også saltet. Jeg er ikke så glad i salt, pinnekjøtt kan variere hvor saltet den er. Alle de gangene jeg har prøvd pinnekjøtt, så har den vært for saltet. :sick:

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...