MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 TheDarkSapling - SCM skrev (32 minutter siden): Banner dere for hva i huleste er ADBLOCK for noe!!! Banner DS Well, well, well you just can't tell, Well, well, well my Michelle welcome to the jungle You can have everything you want but you better not take it from me Spoiler Ha ha HA HA HA HA HA Spoiler Hvil du vite hva Adblock er se her da ADBLOCK ER Annonseblokkering er fjerning eller endring av reklame på nettsider eller mobilapplikasjoner ved hjelp av programvare som filtrer innhold. Annonseblokkering er mest brukt som som nettlesertillegg. Mange aktører i mediebransjen kritiserer eller forsøker selv å blokkere brukere som har installert annonseblokkering Så si tar det bort reklame exe bra ha https://en.wikipedia.org/wiki/AdBlock Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi han liker Guns N’Roses Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner MR-OTTR Samme med ACDC samme vokalist Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi liker du AC/DC den gang Bon Scott eller Brian Johnson var vokalist? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner MR-OTTR FUN FUN FUN Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise et bilde av Axl Rose. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) Banner MR-OTTR ATT han synger ikke mere i acdc leste det nå Is Brian Johnson still in ACDC? Brian Johnson has 'confirmed' he is back in the AC/DC fold and is recording a new album with the band. ... Brian, of course, was replaced by Axl Rose for the final European and North American dates of AC/DC's Rock or Bust World Tour in 2016 after doctors told him to quit performing live or risk total hearing loss.30. jan. 2019 Endret 26. november 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg har hørt rykter om at Brian Johnson beste vokalisten i AC/DC ever kan komme tilbake. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner MR-OTTR OXO Bon Scott VAR BRA Highway To Hell 40 år: - Bon Scott var ingen rockestjerne … han var en rocker! https://radioplay.no/radio-rock/underholdning/musikk/highway-to-hell-40-ar-bon-scott-var-ingen-rockestjerne-han-var-en-rocker/ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise meg en link til 40-årsjubileet til Highway to Hell. I'M ON THE HIGHWAY TO HELL! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner MR-COOL YEAH YEAH YEAH Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å ikke si "yeah" på James Hetfield-måten. YEAH-YEAH! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner LARS BOSS I METALLICA Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for her er Lars selv: Dette er den andre tunga jeg har vist i Bannetråden v3, etter den forrige tunga i spoiler: Spoiler Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner MR-COOL .Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder har lengre tunge men det vet du sikkert han har operert tunga si Gene Simmons er kjent for sin lange tunge, og en av mytene rundt ham sier at han fikk transplantert en kutunge på sin egen - nettopp for å få den karakteristiske lange tungen AMATØRER HAN HER ER PROFF Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å vise tunge. Gjett hvilken tunge jeg skal vise i min neste post. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner MR-COOL It's been a long time since I rock and rolledIt's been a long time since I did the StrollOh let me get it back let me get it backLet me get it back baby where I come from LED Zeppelin Spoiler Lan lana lana lana mere lana Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet her er tunge Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) Banner MR-OTTR utfordrer du meg eller ha ha ha ha HA Endret 26. november 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) Banner dere begge nå syns jeg at det har blidt mye Lana her nå. Endret 26. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå