SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å skyte fordi han kjøpte et spill. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Banner Off'en for si videre til Nako... N4K0 skrev (1 time siden): Banner Offen for å nevne PM. ---------------------------- Litt på siden her, men jeg mener språk er viktig å lære seg skikkelig. Det er beklagelig at mange sliter med dysleksi og ordblindhet, men i sånne tilfeller er det nesten viktigere å ta imot hjelp enn ellers. Vil man ikke ha hjelp, er det greit, men jeg syns nesten det er trist når folk ikke ønsker å forbedre seg på områder hvor de trenger det. Det er ikke ment som kritikk på noen måte, for å ha det sagt. Bare et råd man er fri til å ignorere, gitt av en person som dessverre er perfeksjonist og ikke takler grammatiske språkfeil. ...at jeg er delvis enig med ham. Ja, språk er viktig, men jeg mener også at det er viktig å akseptere vær andre uansett hva andre sliter med. Endret 21. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner DenMørkeSpire fordi han glemte å banne brukeren over seg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Off to the Races skrev (19 minutter siden): Banner Ringer Dr Kjærlighet for å skyte fordi han kjøpte et spill. Banner MR-OTTR Spoiler Half-Life: Alyx is Valve’s VR return to the Half-Life series. It’s the story of an impossible fight against a vicious alien race known as the Combine, set between the events of Half-Life and Half-Life 2. Playing as Alyx Vance, you are humanity’s only chance for survival. The Combine’s control of the planet since the Black Mesa incident has only strengthened as they corral the remaining population in cities. Among them are some of Earth’s greatest scientists: you and your father, Dr. Eli Vance. As founders of a fledgling resistance, you’ve continued your clandestine scientific activity—performing critical research, and building invaluable tools for the few humans brave enough to defy the Combine. Every day, you learn more about your enemy, and every day you work toward finding a weakness. ABOUT GAMEPLAY IN VR: Valve’s return to the Half-Life universe that started it all was built from the ground up for virtual reality. VR was built to enable the gameplay that sits at the heart of Half-Life. Immerse yourself in deep environmental interactions, puzzle solving, world exploration, and visceral combat. Lean to aim around a broken wall and under a Barnacle to make an impossible shot. Rummage through shelves to find a healing syringe and some shotgun shells. Manipulate tools to hack alien interfaces. Toss a bottle through a window to distract an enemy. Rip a Headcrab off your face and throw it at a Combine soldier. Extra content for Index owners Customers who have purchased Valve Index hardware by the end of 2019 will have access to unique bonuses starting early next year: Explore environments from Half-Life: Alyx in your SteamVR Home space Alternate gun skins to embellish Alyx's arsenal Special Half-Life: Alyx-themed content for Counter-Strike: Global Offensive and Dota 2 Community-built environments A set of Source 2 tools for building new environments will ship with the game, enabling any player to build and contribute new environments for the community to enjoy. Hammer, Valve’s level authoring tool, has been updated with all of the game’s virtual reality gameplay tools and components. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å putte masse engelske ord i en spoiler: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Off'en for jeg glemte ikke å banne deg i stad. Se en gang til. ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner DenMørkeSpire for å kun holde seg til nye emojier. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Off'en for å skrive emoji. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Sap fordi jeg aksepterer både deg og alle andre her akkurat som du og de er Jeg aner ikke hvordan det er å slite med ord og språk, jeg har bare den ulempen at skrivefeil og dårlig språk gjør meg gal av irritasjon. Det er selvsagt ingens feil og selv om du og Dr Love sliter med grammatikken, er det trivelig å "slåss" med dere her i disse trådene Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner NAKO for å være prikk lik meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Off to the Races for å alltid være før meg, slik at jeg sjelden får bannet noen andre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Mr-SG for å poste 40 minutter etter meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Off to the Races for å ta feil angående bannetidspunktet. Jeg postet forrige innlegg 21:21, mens du i innlegget over der igjen postet 20:35. Det er 46 minutters forskjell. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Mr-SG for å være vanvittig god i tidsregning. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Banner Off'en for å stjele liksom broren min fra meg. Han er ikke din liksom bror, han er min liksom bror. ?? Endret 21. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Sap fordi hei, Creeperbror 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner NAKO for å kalle DenMørkeSpire for Creeperbror Hei Endermannbror Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Offen fordi selv om vi kanskje er like, kan jeg ikke være broren din, jeg er liksombroren til Sap fordi vi begge har Minecraft-profilbilde. Vi kan være nordnorske brødre da, siden vi alle tre kommer fra Nord-Norge, morsomt nok fra hvert vårt fylke Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner NAKO fordi jeg kan være liksombroren til Ringer Dr Kjærlighet når man kommer til musikk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Banner Offen fordi ja, og liksombroren til Sap og meg på landsdel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå